کد مطلب: 

255189

سامسونگ Galaxy Xcover 5 با قابلیت بلوتوث عرضه می‌شود

شرکت سامسونگ به زودی Galaxy Xcover 5 را عرضه می کند، تلفن همراهی که اسم آن از نوامبر ۲۰۲۰ در خبرها اعلام شده بود.
سامسونگ Galaxy Xcover 5 با قابلیت بلوتوث عرضه می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در ژانویه سال گذشته گوشی مقاوم Galaxy XCover Pro را معرفی کرد. هفته گذشته، Galaxy XCover Pro آینده در Geekbench و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) رونمایی شد. این رونمایی نشان می‌دهد که ممکن است دستگاه به زودی رسما وارد بازار شود. مدل قبلی این تلفن هوشمند سال گذشته توسط سامسونگ در یک کنفرانس خبری معرفی شد، این مدل گوشی‌های سامسونگ بدنه‌ای مقاوم دارند.

همانطور که تصاویر به اشتراک گذاشته شده ادعا می‌کند گوشی Xcover 5 جانشین Xcover Pro سال گذشته نیست، اما دنباله‌ای برای Xcover 4s است که در سال ۲۰۱۹ تولید شد. در حالی که هنوز اطلاعات زیادی Galaxy Xcover 5 از سامسونگ منتشر نشده، اما این تلفن هوشمند با داشتن گواهینامه بلوتوث SIG یک قدم به ورود به بازار نزدیک شده است.

مرجع صدور گواهینامه مشخصات Xcover 5 را با جزئیات اعلام نکرد، اما تأیید کرد که با بلوتوث 5.0 ارائه می‌شود و دارای دو مدل SM-G525F و SM-G525_DS است. دومی احتمالاً نسخه دو سیم کارت است و مورد اول ماه گذشته با Exynos ۸۵۰ SoC، ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ در Geekbench دیده شد.

سایر مشخصات گفته شده Galaxy Xcover 5 شامل یک HD + LCD 5.3 اینچی، حافظه ۶۴ گیگابایتی، اسلات کارت microSD و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قابل تعویض توسط کاربر است که از طریق پورت USB-C تا ۱۵ وات شارژ می‌شود.

گفته می‌شود Xcover 5 از دوربین‌های سلفی اولیه ۱۶ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای تراشه NFC در پردازنده است. این تلفن هوشمند جدید مقاوم در برابر گرد و غبار و آب IP۶۸ و دارای گواهینامه MIL-STD-810G است و پیش بینی می‌شود قیمت آن در حدود ۳۰۰ یورو باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2021-03-06 10:10

افزودن دیدگاه جدید