کد مطلب: 

255146

تبدیل موبایل به کنترل از راه دور

شرکت گوگل درحال افزودن قابلیتی است تا برنامه Google TV تلفن همراه کاربر را به یک کنترل از راه دور تبدیل ‌کند.
تبدیل موبایل به کنترل از راه دور

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دارندگان برنامه Android TV به لطف برنامه کنترل از راه دوری که از قبل روی گوشی خود داشتند، می‌توانند از تلفن‌های خود به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنند. با این حال، این برنامه برای همیشه به روز نخواهد شد، چرا که Google برنامه‌های دیگری برای برنامه و عملکردهای مشابه ارائه داده است.

این برنامه ها امروز وقتی 9to5google رشته های کدی را در برنامه Google TV (قبلاً به نام Play Movies & TV شناخته می شد) نشان داد که مشخص می‌کرد شرکت Google در شرف افزودن همان قابلیت کنترل از راه دور موجود در برنامه کنترل از راه دور Android TV است.

این رشته ها به یک پد جهت دار ، دکمه های ورود و برگشت و امکان جفت شدن تلفن با تلویزیون Android اشاره دارد، دقیقاً همان کاری که یک کنترل از راه دور انجام می دهد. متأسفانه، گزینه تبدیل تلفن شما به یک کنترل از راه دور با برنامه Google TV هنوز کاربردی نیست، اما حداقل کاربران میدانند که برای این کار نیازی به استفاده از یک برنامه مستقل نخواهند داشت. اینکه گوگل با چه سرعتی ویژگی‌های جدیدی را به برنامه‌های خود اضافه می‌کند و دیدن عملکرد جدید فقط طی چند هفته تعجب‌آور نخواهد بود. چرا که تمامی شرکت‌ها درحال پیشرفت روزافزون هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-04 08:43

افزودن دیدگاه جدید