کد مطلب: 

255130

پنهان شدن تعداد لایک‌های کاربران اینستاگرامی!

مشکل پیش آمده در اینستاگرام باعث شد تا این شبکه اجتماعی، ناخواسته تعداد لایک های بسیاری از کاربران خودش را در برخی از مناطق جهان پنهان کند.
پنهان شدن تعداد لایک‌های کاربران اینستاگرامی!

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک اشکال، تعداد بیشتری از افراد را به برنامه آزمایشی اینستاگرام اضافه کرده است، اما اکنون این روند دوباره تغییر کرده است. از سال ۲۰۱۹، اینستاگرام شروع کرد به آزمایش طرح پنهان کردن شمارنده لایک‌ها که کاربران معمولاً در پست‌های اینستاگرام مشاهده می‌کنند.

از سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، این آزمایش هنوز ادامه دارد، اما بدون به روزرسانی یا گسترش زیاد. امروز، بسیاری از کاربران اینستاگرام در ایالات متحده امریکا اعلان زیر را دریافت کردند که می‌گوید دیگر تعداد لایک‌ها را مشاهده نمی‌کنند، البته هیچ گونه اعلام رسمی نشد.

اینستاگرام در توئیتی علت این اختلال را توضیح داد و گفت که توسعه امروز یک اشکال داشت، ما امروز ناخواسته افراد بیشتری را به آزمایش حذف شمارنده لایک‌ها اضافه کردیم؛ بنابراین اگر امروز پیام را دریافت کردید و در صفحه برنامه تان تغییری ایجاد شد، منتظر باشید، چون به زودی دوباره به حالت عادی بر می‌گردد.

دیروز هم اینستاگرام اعلام کرد که یک امکان جدید به این اپلیکیشن اضافه شده است. این امکان قابلیت لایو گذاشتن 4 نفره بود که اینستا اعلام کرد، امیدوار است این ویژگی افراد را ترغیب به انجام یک گفتگوی نمایشی یا پادکست کند یا میزبان جلسات همکاری باشد.

اینستاگرام می‌خواهد افراد بیشتری به طور هم زمان با هم در ارتباط باشند، بنابراین Live Rooms را راه اندازی کرد. این ویژگی که به صورت جهانی در دسترس خواهد بود، در مقایسه با محدودیت قبلی که دو نفر بود، به چهار نفر امکان می‌دهد تا در یک پخش مستقیم، گپ ویدیویی داشته باشند.

همچنین اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی است که برای صاحبان مشاغل و تولیدکنندگان محتوا داشبورد جدیدی را ارائه می دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-03-03 15:31

افزودن دیدگاه جدید