کد مطلب: 

255117

لو رفتن اطلاعات آیفون‌های جدید خبرساز شد

یک تحلیلگر اپل، شایعات مربوط به سایر آیفون‌های آینده را به اشتراک گذاشت که در میان آن‌ها شاهد یک تلفن تاشو از اپل هستیم.
لو رفتن اطلاعات آیفون‌های جدید خبرساز شد

به گزارشسیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس یادداشت جدید مینگ چی کو، آیفون‌های ۲۰۲۱ اپل سرانجام ممکن است دارای بریدگی کوچکتر و برای برخی از مدل‌ها به همراه نرخ تازه سازی بالاتر برای نمایشگر باشد. وی همچنین شایعات مربوط به سایر آیفون‌های آینده را به اشتراک گذاشت که در میان آن‌ها شاهد یک تلفن تاشو از اپل هستیم.

بیایید با راه اندازی آیفون در سال جاری شروع کنیم، که آن را آیفون ۱۳ می‌نامیم. تحلیلگر اپل می‌گوید که آیفون ۱۳ از همان مدل‌های آیفون ۱۲ تشکیل خواهد شد، به این معنی که علی رغم گزارش‌های فروش ضعیف آیفون ۱۲ مینی، این تلفن امسال نیز می‌تواند به روز شود. به گفته کو، به لطف فناوری نمایش LTPO، دو مدل آیفون ۱۳ پرو دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز خواهند بود.

تحلیلگر اپل می‌گوید، مدل‌های آیفون ۱۳ همه دارای یک بریدگی کوچکتر هستند، اگرچه شما آرزو دارید که اپل بریدگی را به طور کامل از بین ببرد، ممکن است در سال ۲۰۲۲ به خواسته خود برسید.

کو گزارش می‌دهد که حداقل برخی از مدل‌های آیفون ۲۰۲۲ به یک صفحه سوراخ دار منتقل می‌شوند، که می‌توانند شبیه بسیاری از گوشی‌های اندرویدی مانند Galaxy S۲۱ سامسونگ و تلفن‌های Pixel گوگل باشند. با این حال، علاوه بر دوربین سلفی، بریدگی آیفون در حال حاضر شامل اجزایی است که برای سیستم احراز هویت بیومتریک Face ID اپل استفاده می‌شود.

اگر آرزو دارید که یک آیفون بدون پانچ داشته باشید باید فعلا صبر کنید، چون اپل ممکن است در نیمه اول سال ۲۰۲۲ اولین آیفون کاملاً تمام صفحه را عرضه کند.

کو همچنین می‌گوید دستگاه‌های آیفون ۱۳ همچنان دارای پورت Lightning خواهند بود، پردازنده کوالکام Snapdragon X۶۰ (که یک پله بالاتر از مودم X۵۵ موجود در آیفون ۱۲ است) را خواهند داشت و ظرفیت باتری نیز بیشتری نسبت به آیفون ۱۲ دارند.

طبق گفته کو، یک iPhone SE جدید نیز در حال توسعه است که از ۵G پشتیبانی می‌کند و دارای پردازنده بهبود یافته است. کو می‌گوید، این SE جدید دارای فاکتور مشابه مدل ۳۹۹ دلاری کنونی با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی است و می‌تواند در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود. کو می‌گوید، اپل همچنین در حال کار بر روی یک آیفون تاشو با نمایشگر ۷.۵ تا ۸ اینچی است که می‌تواند در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود. با این حال، به نظر می‌رسد این پروژه در مراحل اولیه قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-03 10:06

افزودن دیدگاه جدید