کد مطلب: 

255062

زنده شدن مردگان با هوش مصنوعی!

برنامه نویسان برنامه‌ای ساختند که به وسیله هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر را متحرک کند.
زنده شدن مردگان با هوش مصنوعی!

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا از برنامه ای رونمایی شده که با یک سرویس مجهز به هوش مصنوعی به نام Deep Nostalgia یا دلتنگی عمیق، عکس‌ها را متحرک می‌کند.

سرویس Deep Nostalgia، که توسط شرکت آنلاین MyHeritage ارائه شده است، از هوش مصنوعی برای ایجاد جلوه‌ای در حرکت عکس ثابت استفاده می‌کند. این شبیه ویژگی iOS Live Photos است که با کمک چند ثانیه فیلم به عکاسان گوشی‌های هوشمند، کمک می‌کند تا بهترین عکس را پیدا کنند.

اما Deep Nostalgia می‌تواند با هر دوربینی عکس بگیرد و به آن‌ها روح ببخشد. این برنامه از حرکات صورت فیلم‌های از قبل ضبط شده استفاده می‌کند و از عکسی استفاده می‌کند که بهترین عملکرد را دارد. هدف مورد نظر برنامه این است که به شما اجازه دهد عکس عزیزان درگذشته را بارگذاری کنید و آن‌ها را به نحوی دیگر مشاهده کنید که به نظر یک ایده دوست داشتنی است.

کاربران باید یک حساب کاربری رایگان در MyHeritage ثبت کنند و سپس یک عکس را بارگذاری کنند. از این نقطه فرآیند به صورت خودکار انجام می‌شود. سایت قبل از ایجاد انیمیشن و ایجاد یک گیف ، تصویر را بهبود می‌بخشد. سوالات متداول سایت می‌گوید این عکس‌ها را به شخص ثالث ارائه نمی‌دهد و در صفحه اصلی آن پیامی با عنوان "عکس‌های بارگذاری شده بدون تکمیل ثبت نام به طور خودکار برای محافظت از حریم خصوصی شما حذف می‌شوند" ، وجود دارد.

به طور طبیعی، این برنامه به یک تولیدکننده الگوی رفتاری تبدیل شده است، کاربران سعی می‌کنند هوش مصنوعی را به حد مجاز برسانند. جالب است بدانید یک باستان شناس از عکس مجسمه‌های باستانی استفاده کرد و آن‌ ها را تکان داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-03-01 16:02

افزودن دیدگاه جدید