کد مطلب: 

254779

سیستم عامل گلکسی واچ بعدی تغییر می‌کند

قرار است تایزن، جایگزین سیستم عامل اندروید در گلکسی واچ بعدی ‌شود.
سیستم عامل گلکسی واچ بعدی تغییر می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سال ۲۰۱۴ به جای Google’s Wear OS از Tizen استفاده کرده اند. اما خبر جدیدی از منبع معتبری، نشان می‌دهد که غول الکترونیک کره جنوبی می‌تواند به زودی سیستم عامل‌ها را تغییر دهد.

به گفته یک منبع آگاه گلکسی واچ بعدی سامسونگ از سیستم عامل اندروید برای جایگزینی تایزن استفاده خواهد کرد. این نشان می‌دهد سامسونگ می‌تواند از Wear OS در Galaxy Watch Active 3 استفاده کند، که انتظار می‌رود در تابستان رونمایی شود. اینکه چرا سامسونگ قصد دارد برای ساعت‌های هوشمند آینده خود سیستم عامل تایزن را کنار گذارد، مشخص نیست. اما این می‌تواند ارتباطی با برنامه‌ها و پشتیبانی ارائه شده توسط توسعه دهندگان داشته باشد.

قبلا ساعت‌های هوشمند بسیار ساده‌تر بودند و استراتژی گوگل هم در سال‌های اولیه شلوغ بود. این بدان معنا بود که تایزن کاملاً توانایی رقابت با سیستم عامل مبتنی بر اندروید گوگل را داشت. البته ممکن است استدلال کنید که هنوز هم می‌تواند (چون سامسونگ بهترین ساعت‌های هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد)، اما واقعیت این است که پوشیدنی‌ها دقیقاً مانند تلفن‌های هوشمند، به طور فزاینده‌ای به برنامه‌های شخص ثالث اعتماد می‌کنند و پشتیبانی که Wear OS گوگل از این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد را در حال حاضر تایزن نمی‌تواند برای سامسونگ ارائه دهد.

بنابراین، این تغییر گزارش شده می‌تواند نشانه‌ای از اعتراف سامسونگ به شکست در حوزه سیستم عامل‌ها (حداقل در مورد پوشیدنی‌های پیچیده تر) باشد. البته این حرکت می‌تواند منجر به رقابت شدیدتری در بین مارک‌های Wear OS شود که مشخصا به نفع مصرف کنندگان است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-02-21 09:21

افزودن دیدگاه جدید