کد مطلب: 

254651

نظر مدیر تراکتور درباره هشتگ "هر چی برانکو بگه"!

معاون اجرایی باشگاه تراکتور با اشاره به لیست مازاد این تیم گفت: قطعا دنبال اسطوره کردن مسعود شجاعی در تراکتور هستیم.
نظر مدیر تراکتور درباره هشتگ "هر چی برانکو بگه"!

به گزارش مهر، علیرضا رحیمی معاون اجرایی باشگاه تراکتور در خصوص شرایط این تیم، وضعیت نیمکت مربیگری و همچنین برخی بازیکنان صحبت هایی را انجام که خلاصه ای از آن را در زیر می خوانید؛

*اولویت اول و اصلی ما این است که آقای مسعود شجاعی مسئولیت سرمربیگری را قبول کند و بتوانیم با قراردادی طولانی برای سه الی چهار سال منعقد کنیم. سه الی چهار بازیکن با نظر او بگیریم و برای قهرمانی در آسیا قدم برداریم.

*شجاعی در لالیگا بوده و استقلالی یا پرسپولیسی نیست. کاریزمای زیادی دارد و در تمرینات دیدم تجربه و استعداد زیادی دارد.البته ما در کنار این موضوع در تلاش هستیم کادر فنی را تقویت کنیم. من از آقای چمنیان تشکر می‌کنم اما قصد داریم یک کمک جدید برای آقای شجاعی بیاوریم. اما این خواسته ماست و شجاعی هم خواسته خودش را دارد. اینکه فعلاً می‌خواهد بازی کند و همچنین شرایط خاصی در باشگاه حکمفرما شود.

*الان در بازار ایران یا مربیان تیم دارند یا اینکه مربیان آزاد را که می‌بینیم، با احترام، شجاعی از آنها بهتر است. اما شاید شجاعی مجاب نشود و در این صورت ما به سراغ سرمربی خارجی خواهیم رفت. من حساسیت‌ها را درک می‌کنم اما شما هواداران خودتان را جای ما بگذارید، نه مربی ایرانی وجود دارد و نه مربی خارجی اجازه حضور دارد و آقای شجاعی هم شرایط خاصی می‌خواهد. اما در دو سه روز آینده سرمربی را مشخص می‌کنیم. یا مسعود شجاعی به همراه یک کمک و بدنساز یا اینکه سراغ خارجی می‌رویم و فدراسیون را هم مجاب می‌کنیم بپذیرد.

*آقایان فرکی و مجیدی مذاکره نکرده‌ایم. ما اعتقاد داریم که وقتی لیکنز و توشاک را آوردیم بقیه هم در همین سطح باشند. مثلاً آقای تقوی سرمربی خوبی بود اما موانعی است که نمی‌تواند بیاید.

*این اطمینان را به شما می‌دهیم که تحت هیچ شرایطی رضایت پیمان بابایی برای تیم دیگری صادر نخواهد شد. یا باید در ماشین سازی با این رقم بازی کند یا اینکه به تراکتور که تیم بزرگ‌تری است بیاید. ما حاضر هستیم قراردادش را هم افزایش دهیم اما بحث او این است که مبلغ خیلی افزایش پیدا کند. من گفتم اشکالی هم ندارد و قیمت پیمان بابایی الان ۸۰۰ میلیون تومان نیست، من می‌گویم اگر می‌خواهید رقم بالایی پرداخت کنیم، مدت قرارداد را افزایش دهید تا هزینه هم برای ما قابل توجیه باشد.

*وقتی آقای برانکو در پرسپولیس بود یک هشتگی افتاد که هرچی برانکو بگه. وقتی رامین رضاییان با سرمربی به مشکل خورد، هوادار با فهم و شعور گفت هرچی برانکو بگه! نمی‌شود که هوادار از ارنج تا ترکیب را انتخاب کند. باشگاه پرهوادار مثل تراکتور واقعاً برای هوادار است و ما برای دل هوادار اینجا هستیم و خودمان را هم هوادار می‌دانیم. ما باید این را ساماندهی کنیم که ببینیم هوادار چه می‌خواهد.

*پیگیر تمدید قرارداد بازیکنان هستیم. بحث شجاعی متفاوت است و می‌خواهیم اسطوره باشگاه شود و لیدر فنی باشد. او هم باید به تراکتور افتخار کند و اینکه یک فوتبالیست چنین درخواستی را از تراکتور داشته باشد، باعث افتخار است. اگر مسعود بماند، اشکان دژاگه هم خواهد ماند. انتظار داریم احسان حاج صفی کیفیتش را افزایش دهد و باید روی روحیه‌اش کار کند، هرچند که با جان و دل کار می‌کند. ما به دنبال تمدید با هر سه بازیکن هستیم و هر سه وزنه تیم ما هستند. ما نباید آنها را به راحتی از دست دهیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2021-02-16 19:22

افزودن دیدگاه جدید