کد مطلب: 

254557

تولید کارخانه تراشه رنساس به دنبال زلزله ژاپن متوقف شد

شرکت رنساس در یک اقدام احتیاطی تصمیم گرفت تولید روز یکشنبه را لغو کرده و به بررسی اتاق های پاک بپردازد.
تولید کارخانه تراشه رنساس به دنبال زلزله ژاپن متوقف شد

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، شرکت رنساس الکترونیکس ژاپن در پی وقوع زلزله ای به قدرت ۷.۳ درجه ریشتر در اواخر روز شنبه، فعالیت کارخانه ایباراکی را برای بررسی اتاقهای پاک تاسیسات متوقف کرد. هنوز معلوم نیست فعالیت این کارخانه چه زمانی از سرگرفته می شود.

کارخانه ایباراکی پس از زلزله سال ۲۰۱۱ که به ساختمان این کارخانه آسیب زد، به مدت سه ماه تعطیل شد. سخنگوی شرکت رنساس اعلام کرد ساختمان خوب به نظر می رسد اما درباره این که کارمندان چه زمانی فعالیتشان را ازسرمی گیرند توضیح نداد.

در بحبوحه تقاضای بالا برای محصولات الکترونیکی مصرفی، کمبود جدی تراشه در سطح جهانی وجود دارد و بعضی از خطوط تولید خودرو در نتیجه کمبود تراشه به تعطیلی کشیده شده اند. محدودیتهای زنجیره تامین که ناشی از اختلالات به وجود آمده در دوران همه گیری ویروس کروناست، این مشکل را پیچیده کرده و تراشه سازان را واداشته است میلیاردها دلار برای افزایش ظرفیت تولید و رفع کمبود عرضه سرمایه گذاران کنند اما خریداران انتظار دارند این کمبود وخیمتر شود.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تاثیر توقف اخیر تولید کارخانه رنساس روی کمبود فعلی تراشه مشخص نیست. کارخانه رنساس در کوماموتو چند روز پس از زلزله سال ۲۰۱۶ فعالیتش را ازسرگرفت و تاخیر به وجود آمده در تولید را جبران کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 3
2021-02-14 15:01

افزودن دیدگاه جدید