کد مطلب: 

254521

راهکاری جهت مخفی کردن ترافیک وبگردی کاربران اپل از گوگل

شرکت اپل تصمیم گرفته تا تغییرات خاصی را در سیستم عامل جدید خود ایجاد کند که باعث تغییر مسیر ترافیک اینترنت مرورگر سافاری در زمان مرور ایمن وب می‌شود.
راهکاری جهت مخفی کردن ترافیک وبگردی کاربران اپل از گوگل

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از زد دی نت، نوشت: با این کنترل تغییر بر روی سرورهای پروکسی اپل، دسترسی گوگل به داده‌های شخصی کاربران خدمات اپل ناممکن شده و امنیت و حریم شخصی کاربران سیستم عامل آی او اس ۱۴.۵ محفوظ باقی می‌ماند.

اپل مدعی است که گوگل با تغییر سرورهای پروکسی توسط این شرکت دیگر نمی‌تواند به آدرس‌های آی پی کاربران سیستم عامل آی او اس دسترسی یابد.

این تغییر جدید در سیستم عامل آی او اس که کاربران هفته گذشته از آن مطلع شده اند توسط مسیج استاشوویاک رئیس واحد مهندسی وب کیت اپل تأیید شده است. خدمات مذکور تنها در دسترس کاربرانی قرار می‌گیرد که قابلیت هشدار در مورد وب سایت‌های کلاهبردار را در مرورگر سافاری و در بخش تنطیمات آن فعال کنند.

با این کار قابلیت وبگردی ایمن در مرورگر سافاری فعال می‌شود و اطلاعات سایت‌هایی که کاربران به آنها مراجعه کرده اند دیگر در دسترس گوگل قرار نمی‌گیرد. همچنین از این طریق می‌توان تهدیدهایی مانند فیشینگ، بدافزار و غیره را راحت تر شناسایی کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 4.3 (4 رای)
سیتنا 3
2021-02-13 11:42

افزودن دیدگاه جدید