کد مطلب: 

254353

حذف سرویس‌های گوگل برای گوشی‌های شیائومی

طبق اعلام شیائومی، این شرکت حذف سرویس‌های موبایل گوگل در سری‌های آینده خود را که در چین با سیستم عامل MIUI عرضه می شوند را تأیید کرد.
حذف سرویس‌های گوگل برای گوشی‌های شیائومی

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از گیزموچاینا، نوشت: هفته قبل در خبری اعلام شد که شیائومی اجازه نمی‌دهد کاربرانش سرویس‌های موبایل گوگل (GMS) را روی دستگاه‌های مجهز به MIUI این شرکت نصب کنند. در همین راستا این شرکت بیانیه‌ای رسمی ارائه داده است.

شیائومی تصویری در حساب کاربری منتصب به سخنگوی خود در میکروبلاگ ویبو منتشر کرد که در آن به ۴ نکته اشاره شده بود.

در نکته نخست ذکر شده اطلاعات در خصوص GMS روی موبایل‌های شیائومی به وسیله یک انجمن غیر رسمی منتشر شده و معتبر نیست. در نکته دوم مسدود کردن GMS توسط شرکت را رد و اخبار در این باره را شایعه خوانده شده بود. اما نکته سومی که در تصویر ذکر شده با موارد قبلی متناقض است. طبق این نکته، شیائومی اشاره می‌کند دستگاه‌های آتی این شرکت که در چین عرضه می‌شوند، به طور پیش فرض مجهز به سرویس‌های موبایل گوگل نخواهند بود.

بنابراین کاربران نمی‌توانند سرویس‌های موبایل گوگل را روی دستگاه‌هایشان نصب کنند.

در نکته چهارم در تصویر شرکت نشان می‌دهد مدل‌های بین الملی شیائومی با چنین مشکلی روبرو نیستند. بنابراین موبایل‌های شیائومی که از چین وارد می‌شوند، با چنین چالشی روبرو هستند. کاربران این دستگاه‌ها نمی‌توانند سرویس‌های موبایل گوگل را روی دستگاه‌هایشان نصب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (3 رای)
سیتنا 3
2021-02-07 14:20

افزودن دیدگاه جدید