کد مطلب: 

254113

پیام رسان محبوب دانشگاهیان توسط گوگل حذف شد

پیام رسان المنت که از سوی بسیاری از دولت‌ها، شرکت‌های خصوصی و دانشگاهیان مورد استفاده قرار می‌گیرد، از گوگل پلی حذف شد.
پیام رسان محبوب دانشگاهیان توسط گوگل حذف شد

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از انگجت، نوشت: پیام رسان المنت به علت ایمنی بالا و رمزگذاری پیام‌های رد و بدل شده مورد استفاده رسمی بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی در سراسر جهان است، اما گوگل مدعی است این برنامه گپ برای میزبانی محتوای نامناسب و پرخاشگرانه به کار می‌رود و به همین علت آن را حذف کرده است.

المنت به این اقدام گوگل اعتراض کرده و افزوده که اپلیکیشن یادشده تنها برای میزبانی محتوا به کار می‌رود و اگر محتوایی توسط سرورهای خود این شرکت میزبانی شود قابل کنترل است، اما محتوای مدنظر گوگل توسط یکی از شرکت‌های همکار با المنت میزبانی شده و لذا المنت کنترل بر روی آن نداشته است.

المنت همچنین می‌گوید گوگل بدون هیچ هشداری به این شرکت اپلیکیشن آن را حذف کرده است. برنامه نویسان و توسعه دهندگان المنت هم پیشنهادات و طرح خود را برای حل مشکل برای گوگل ارسال کرده اند، اما گوگل هیچ واکنشی در این زمینه نشان نداده است.

مدیران اپلیکیشن المنت از کاربران خواسته اند برای بارگذاری آن از منابع و سایت‌های دیگر استفاده کنند. گفتنی است بسیاری از شرکت‌ها، مؤسسات تجاری، دانشگاه‌ها و دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از المنت برای تبادل پیام استفاده می‌کنند. سختگیری گوگل در زمینه حذف برنامه‌ای از اپ استور خود که شرکت سازنده میزبان محتوای نامناسب رد و بدل شده از طریق آن بر روی سرورهای خود نبوده، موجب انتقادهای گسترده از این شرکت شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-31 15:25

افزودن دیدگاه جدید