کد مطلب: 

253883

شرکت‌های طراح ربات بازفروش بلیط در آمریکا جریمه شدند

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا برای نخستین بار دو شرکت را به دلیل طراحی ربات‌های بازفروش بلیط رویدادهای جذاب فرهنگی و هنری به پرداخت بیش از ۳.۷ میلیون دلار جریمه محکوم کرد.
شرکت‌های طراح ربات بازفروش بلیط در آمریکا جریمه شدند

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از انگجت، نوشت: اگر چه برگزاری بسیاری از رویدادهای زنده فرهنگی و ورزشی و هنری به علت شیوع ویروس کرونا متوقف شده، اما این امر به معنای توقف فعالیت ربات‌های بازفروش بلیط‌های قبلاً فروخته شده نیست.

مقامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا برای اولین بار با بازفروش بلیط‌های یک کنسرت آنلاین در اینترنت برخورد کردند و عوامل باز فروش غیرقانونی هزاران بلیط این کنسرت را به پرداخت جریمه ۳.۷ میلیون دلاری محکوم کردند.

ربات‌های یادشده توسط دو شرکت Time Tickets و Cartisim طراحی شده بودند. شرکت‌های یادشده آدرس‌های اینترنتی خود را نیز مخفی کرده بودند و از حساب‌های جعلی در سایت تیکت مستر و نیز اطلاعات جعلی کارت‌های اعتباری برای دور زدن قوانین خرید آنلاین استفاده می‌کردند.

دو شرکت یادشده با باز فروش بلیط‌های قبلاً فروخته شده میلیون‌ها دلار درآمد به جیب زده اند. کمیسیون فدرال تجارت آمریکا در ابتدا جریمه ای ۳۱ میلیون دلاری را برای این دو شرکت در نظر گرفت که سرانجام با اعتراض انجام شده آن را به ۳.۷ میلیون دلار کاهش داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-25 09:02

افزودن دیدگاه جدید