کد مطلب: 

253811

شیائومی موبایل‌های مخصوص بازی با فناوری جدید تولید می‌کند

طبق اعلام شیائومی، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند مخصوص بازی با فناوری Dimensity 1200 را در سال جدید تولید ‌کند.
شیائومی موبایل‌های مخصوص بازی با فناوری جدید تولید می‌کند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیاتک روز گذشته دو چیپست جدید به نام‌های Dimensity 1200 و Dimensity 1100 را معرفی کرد. در همین راستا شرکت شیائومی اعلام کرد گوشی جدید Redmi را که اولین گوشی با این پلتفرم قدرتمند است، روانه بازار می‌کند. این اعلامیه توسط مدیر عامل شیائومی مارک لو وایبینگ اعلام شد. وی همچنین در پروفایل ویبوی خود تایید کرد که این شرکت یک مدل گوشی Redmi را که مخصوص بازی کردن است نیز در دستور کار خود قرار داده‌است و به زودی آن را منتشر می‌کند. او اعلام کرد که باید پس از این تمرکز شرکت بیشتر روی تولید بازی‌های الکتریکی ورزشی باشد و امیدوار است که بتوانند در سال جاری آن را وارد بازار کنند.

اگرچه تصور اینکه این دو تکنولوژی با هم منطبق باشند منطقی است، اما مقامات اجرایی تایید نمی‌کنند که گوشی ردمی جدید با این تراشه مدیاتک عرضه می‌شود. لو اعلام کرد که به لطف فناوری جدید پردازشگر ۶ نانومتری TSMC، این تلفن جدید می‌تواند دارای یک هسته فوق العاده بزرگ (که تا ۳ گیگاهرتز می‌رود)، فناوری 5G، هوش مصنوعی، ضبط ویدئو با کیفیت بهتر و محتوای عکس بهبود یافته باشد که در کل یک پیروزی بزرگ برای صنعت به حساب می‌آید.

وی یادآوری کرد که سری Redmi K40 ماه آینده وارد بازار می‌شود، همان طور که قبلا نیز خبر آن اعلام شده بود. او بارها تایید کرده است که این سری چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ را به ارمغان می‌آورد. با این وجود ما نباید از دیدن نسخه Ultra با پلتفرم Qualcomm و نسخه Pro با تراشه Mediatek تعجب کنیم دقیقا مانند محصولات شرکت vivo که X60 Pro را با فناوری Exynos 1080 5nm معرفی کرد و قصد دارد +X60 Pro را با فناوری SD888 روانه بازار کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-23 08:53

افزودن دیدگاه جدید