کد مطلب: 

253730

تشریح مدیریت رفتار کاربران در فضای سایبری

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، گفت: جهت دریافت کارایی بیشتر در فضای مجازی بهتر است تا درباره آنچه که می‌خواهیم به دست بیاوریم از قبل آگاهی داشته باشیم.
تشریح مدیریت رفتار کاربران در فضای سایبری

به گزارش سیتنا، سرهنگ علی محمد رجبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نحوه مدیریت رفتار در فضای مجازی گفت: برای استفاده بهتر و دریافت کارایی بیشتر در فضای مجازی بهتر است تا درباره آنچه که می‌خواهیم به دست بیاوریم از قبل آگاهی داشته تا نسبت به انجام امور خود تسلط داشته باشیم.

وی افزود: برای مدیریت رفتار در فضای مجازی نیاز به رعایت چندین نکته کلیدی است تا در ادامه فعالیت در این فضا با مشکل مواجه نشویم.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه ابتدا هدفتان را در فضای مجازی مشخص کنید و برای آن برنامه ریزی کنید، تصریح کرد: ضروری است تا شایعات را در فضای‌مجازی دست‌به‌دست نکنید و اخبار را از منابع موثق دریافت کنید.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه با بالا بردن اطلاعات خود در فضای مجازی از قربانی شدن در این فضا پیشگیری کنید، تاکید کرد: تعادل بین فضای حقیقی و مجازی را فراموش نکنید تا دچار تک روی نشوید و از انجام زندگی روزمره خود غافل نشوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-20 09:33

افزودن دیدگاه جدید