کد مطلب: 

253694

حمل و نقل گوشی‌های هوشمند در دوران کرونا کاهش یافت

شاخص رشد حمل و نقل جهانی گوشی‌های هوشمند در ۲۰۲۰ میلادی با ۸.۸ درصد کاهش رو به رو شد.
حمل و نقل گوشی‌های هوشمند در دوران کرونا کاهش یافت

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین گزارش یک منبع آگاه، بیماری کرونا خسارت بزرگی در حمل و نقل گوشی‌های هوشمند جهانی گذاشته است. آخرین گزارش‌ها کاهش سالیانه ۸.۸ درصد کل حمل و نقل را در سال گذشته به دلیل فروش گسترده و تقاضای گوشی‌های هوشمند در دوران کرونا اعلام کرده است.

افت سالانه ۸.۸ درصد برای سال ۲۰۲۰ در مجموع ۱.۲۴ میلیارد واحد است. گفتنی است: بسیاری از گوشی‌های هوشمند است که توسط تولیدکنندگان حمل می‌شود همچنان حمل می‌شوند، هرچند که نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده است. در سال ۲۰۱۹، سایت DigiTimes محموله‌های جهانی گوشی‌های هوشمند را ۱.۵ میلیارد واحد تخمین زده است.

گزارش‌های دیگر نیز کاهش میزان حمل و نقل برای سال محصولات را تأیید می‌کند. به عنوان مثال TrendForce، کل محموله‌ها را با کاهش ۱۱ درصدی نسبت به سال قبل، ۱.۲۵ میلیارد واحد اعلام کرده است. بازار گوشی‌های هوشمند با قابلیت 5G در سال ۲۰۲۰ خوب ظاهر شده است. کل محموله‌های گوشی‌های هوشمند مجهز به 5G به ۲۸۰ تا ۳۰۰ میلیون دستگاه رسیده است که در مقایسه با ۲۰ میلیون دستگاهی که در سال ۲۰۱۹ حمل شده، بسیار زیاد است.

شش فروشنده برتر گوشی‌های هوشمند برای سال ۲۰۲۰ سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی، OPPO و vivo هستند. تقریباً همه این فروشندگان دچار افت محموله شده‌اند، اما به طور خاص دو فروشنده موفق به غلبه بر این روند شدند: اپل و شیائومی. در هر دو مورد، محموله‌ها نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد چشمگیر داشته‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-19 10:02

افزودن دیدگاه جدید