کد مطلب: 

253532

پیامک یحیی گل‌محمدی به بازیکنان پرسپولیس: تا آخر با هم هستیم!

سرمربی پرسپولیس از روز پنج‌شنبه (فردا) در تمرینات تیمش شرکت می‌کند تا به شایعات مختلف از جمله احتمال استعفای خودش پایان دهد.
پیامک یحیی گل‌محمدی به بازیکنان پرسپولیس: تا آخر با هم هستیم!

به گزارش خبرورزشی، حواشی اخیر پس از مصاحبه جنجالی یحیی گل‌محمدی باعث تعجب و نگرانی اغلب بازیکنان پرسپولیس شد. سرخپوشان تهرانی که نمایش خوبی در دربی برابر استقلال ارائه کرده بودند باور نمی‌کردند سرمربی پرسپولیس ناگهان آشفته شده و چنین مصاحبه‌ای انجام دهد. برخی بازیکنان تیم با اعضای کادر فنی و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و مراتب نگرانی خود را به اطلاع آنها رساندند.

موضوعی که به گوش یحیی گل‌محمدی نیز رسید. سرمربی پرسپولیس که تمرین ریکاوری تیمش پس از دربی را به نشانه قهر، ترک و در آن غیبت کرده بود امروز به بازیکنان تیمش پیامک زد و نوشت: «تا آخرش با هم هستیم!» و با این پیام به نوعی به آنها دلگرمی داد تا نگران حواشی و شایعات نباشند.

آن‌طور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس از روز پنج‌شنبه (فردا) در تمرینات تیمش شرکت می‌کند تا به شایعات مختلف از جمله احتمال استعفای خودش پایان دهد. 

گفتنی است دوشنبه ۲۹ دی (‌هفته آینده) پرسپولیس یک بازی سخت و نفسگیر با فولاد خوزستان دارد. تیم جواد نکونام که خیلی سخت گل می‌خورد و تیم خطرناکی مقابل تیم‌های بزرگ است. پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانسته در لیگ برتر برنده شود و به شدت به ۳ امتیاز بازی با فولاد خوزستان نیاز دارد؛ ۳ امتیازی که خود یحیی گل‌محمدی هم خوب می‌داند به راحتی حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-13 22:43

افزودن دیدگاه جدید