کد مطلب: 

253450

محبوب‌ترین محصولات اپل بروزرسانی می‌شوند

در گزارشی جدید از یک سایت‌ فاش کننده محصولات شرکت اپل، گفته می‌شود که در ماه آوریل، می‌توانیم شاهد عرضه دو محصول جدید این شرکت باشیم.
محبوب‌ترین محصولات اپل بروزرسانی می‌شوند

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یک سایت فاش کننده اطلاعات اپل، این شرکت قصد دارد گجت های خود را با طراحی جدید و متفاوت وارد بازار کند.

اولین محصول هدفون AirPods Pro2 و مدل دوم کیف شارژ AirPods Pro است که نسخه فعلی آن با ابعاد  ۴۵.۲ میلی متر و عرض ۶۰.۶ میلی متر طراحی می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کیف دستی AirPods Pro2 در ابعاد ۴۶ میلی متر و عرض ۵۴ میلی متر عرضه خواهد شد که باعث می‌شود کمی بلندتر و باریک‌تر از نوع فعلی باشد؛ با این وجود نکته قابل توجه در طراحی این کیف آن است که ضخامت کیف مورد نظر ۲۱ میلی متر خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد.

گزارش‌های قبلی که از طرحی این هدفون منتشر شده بود از حذف دسته کوتاه AirPods Pro2 خبر داده بود تا مدل پریمیوم جدید جمع و جورتر شود. طبق اطلاعات جدید این طراحی در آزمایش دارای شکل گردتری است که بیشتر گوش کاربر را پر می‌کند و شبیه به هدفون‌های بی سیم بلوتوث ارائه شده توسط شرکت‌های سامسونگ و آمازون است.

در ادامه این گزارش آمده، نسل سوم گوشی ارزان قیمت Apple iPhone SE نیز در آوریل سال آینده معرفی می‌شود. در واقع، از اوایل سال جاری میلادی این گمانه زنی‌ها وجود داشت که اپل قصد دارد از نسل سوم آیفون SE رونمایی کند. آیفون SE (2020) بر اساس طرح آیفون ۸ ساخته شده و از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی بهره می‌برد و به چیپست A13 Bionic استفاده شده در سری آیفون ۱۱ مجهز شده است.

آیفون SE (2021) می‌تواند برگرفته از آیفون ۸ پلاس باشد. در این صورت، SE جدید می‌تواند دارای نمایشگری به اندازه ۵.۵ اینچ با رزولوشن FHD ۱۰۸۰، ۱۹۲۰، ۱۹۲۰ باشد. انتظار نمی‌رود اپل هر سال سری آیفون SE را بروزرسانی کند، اما در صورت صحت این گزارش، می‌توان انتظار مدل‌های جدید و بروزرسانی شده آیفون SE طی سال‌های آینده را داشت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-12 08:49

افزودن دیدگاه جدید