کد مطلب: 

253381

شکایت تهیه‌کننده «قورباغه» از مالکان دو شبکه ماهواره‌ای که در ایران زندگی می‌کنند!

علی اسدزاده از شکایت از مالکان دو شبکه ماهواره‌ای که «قورباغه» و دیگر محصولات نمایش خانگی را پخش می‌کردند خبر داد.
شکایت تهیه‌کننده «قورباغه» از مالکان دو شبکه ماهواره‌ای که در ایران زندگی می‌کنند!

به گزارش خبرآنلاین، علی اسدزاده، تهیه کننده سریال«قورباغه»، ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره ای بیان داشت: متاسفانه پس از تحقیق، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ماهواره ای TV ۲۴ و TEHRAN TV که مدت هاست با پخش فیلم های اکران آنلاین و سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی، ضرر هنگفتی به تهیه کنندگان و صاحبان فیلم ها و سریال ها زده اند، در ایران هستند.

اسدزاده ادامه داد: ما ابتدا با مسئولان ماهواره یاهست، مکاتبه کردیم و به آنها بابت این دزدی آشکار و سوء استفاده شبکه های تحت پوشش ماهواره یاهست، اعلام جرم کردیم. 

تهیه کننده سریال «قورباغه» ادامه داد: ما کاملا شگفت زده شدیم وقتی که فهمیدیم صاحبان کانال های ماهواره ای غیر مجاز، در ایران حضور دارند و آزادانه بدون هیچ دغدغه ای به بیزنس در ایران مشغول هستند. لذا با تحقیق در این زمینه، توانستیم تمام مشخصات آنها را جمع آوری کرده و با اسناد و مدارکی که طی این مدت از تخلفات آنها ثبت کرده بودیم، پرونده شکایت از فرد اصلی این مجموعه و عوامل دیگر را در دادسرای فرهنگ و رسانه، به جریان بیندازیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: از طریق وکیل قانونی‌مان در کشور امارات در حال تهیه مقدمات شکایت از شرکت اپراتور ماهواره یاهست، شرکت نورث تلکام و مدیر ایرانی آن هستیم تا یک بار برای همیشه، به تخلفات بی شمار شبکه های ماهواره ای پاسخ درست داده شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-10 18:15

افزودن دیدگاه جدید