کد مطلب: 

253125

تصمیم مقامات شهر آمریکایی جهت جایگزینی دلار با بیت‌کوین

شهردار شهر میامی مذاکره خود را با کارشناسان ارزهای رمزگذاری شده یا رمز ارز، پیرامون جایگزینی درصدی از ذخایر خزانه داری این شهر با بیت کوین آغاز کرده است.
تصمیم مقامات شهر آمریکایی جهت جایگزینی دلار با بیت‌کوین

به گزارش سیتنا به نقل از تسنیم، رسانه های آمریکا اعلام کردند که فرانسیس سوارز، شهردار شهر میامی در ایالت فلوریدا مذاکره خود را با کارشناسان ارزهای رمزگذاری شده یا رمز ارز در مورد جایگزینی درصدی از ذخایر خزانه داری این شهر با بیت کوین آغاز کرده است.

سوارز که اولین شهردار میامی است که متولد همین شهر می باشد، پیش از این به مدت هشت سال به عنوان کمیسر میامی در منطقه 4 خدمت می کرد.

آنتونی پمپلیانو، یکی از شرکای صندوق سرمایه گذاری رمز ارز "مورگان کریک دیجیتال" که قرار است به زودی ساکن شهر میامی شود، درباره این موضوع که بیت کوین چه کاری می تواند برای میامی انجام دهد و چرا سوارز باید 1 درصد از ذخایر خزانه داری این شهر را به ارز رمزنگاری شده تبدیل کند، توضیح داده است.

پومپلیانو در توییتی نوشت: این توییت را پخش کنید اگر می خواهید وقتی که شهردار فرانسیس سوارز 1 درصد از ذخایر خزانه داری میامی را به بیت کوین تبدیل کرد، ساکن این شهر شوید. سوارز نیز در پاسخ به این توییت نوشت: قطعاً فضا برای کاوش کردن درباره این موضوع باز است.

یک سرمایه گذار رمز ارز دیگر در پاسخ نوشت که: این موضوع بی سابقه نیست. وی تأکید کرد که سینتیا لومیس، سناتور منتخب ایالت وایومینگ که طرفدار بیت کوین است، " قبل از اینکه دیگران حتی به این موضوع فکر کنند، این کار را با خزانه داری وایومینگ انجام داده است. سوارز پاسخ داد:  آنچه را که آنها انجام داده اند بررسی خواهیم کرد.

لومیس یک سرمایه گذار بزرگ بیت کوین است که گفته است "بیت کوین به من نوید بزرگی داده است و ممکن است به عنوان یک جایگزین مناسب و ارزشمند برای دلار آمریکا در سطح نهادی و شخصی افزایش یابد.

وی همچنین وعده داده است که کاری خواهد کرد تا کنگره آمریکا متوجه شود که بیت کوین ذخیره ارزشمندی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2021-01-04 14:14

افزودن دیدگاه جدید