کد مطلب: 

253068

انتقام اینترنتی خواستگار بعد از پاسخ منفی دختر

در پی شکایت دختری که مدعی بود تصاویر خصوصی‌اش توسط افرادی ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتای استان یزد قرار گرفت.
انتقام اینترنتی خواستگار بعد از پاسخ منفی دختر

به گزارش شرق،شاکی در جریان تحقیقات به مأموران گفت: چند ماه پیش با فردی آشنا شدم و برای شناخت بیشتر مدتی با او در ارتباط بودم اما به‌دلیل نداشتن تفاهم از ازدواج با او منصرف شدم. بعد از به‌هم‌خوردن ازدواج‌مان، با پیام‌هایی تهدیدآمیز از طرف نامزد سابقم مواجه شدم. پس از آن نیز فرد یا افرادی ناشناس عکس‌هایی از من را منتشر کردند.

کارشناسان پلیس فتا که اطمینان یافته بودند عامل انتشار عکس‌ها همان نامزد سابق شاکی است، پس از هماهنگی‌ با مرجع قضائی متهم را دستگیر کردند و به پلیس فتا انتقال دادند.

متهم وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، ابتدا منکر هرگونه جرمی شد و گفت اصلا از این ماجرا خبر ندارد. این پسر بعد از روبه‌روشدن با ادله دیجیتال جمع‌آوری‌شده، در نهایت به‌ناچار به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را از این عمل مجرمانه، اخاذی اعلام کرد.

او گفت: بعد از اینکه دختر مورد علاقه‌ام خواست رابطه ما را تمام کند، به این فکر افتادم تا از او با عکس‌هایش اخاذی کنم.

سرهنگ ابوطالبی، رئیس پلیس فتای استان یزد درباره این پرونده و موارد مشابه خاطرنشان کرد: کاربران شبکه‌های اجتماعی و به‌خصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی دقت بیشتری داشته باشند و این تصاویر و فیلم‌ها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند زیرا ممکن است در آینده مورد سوءاستفاده واقع شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2021-01-03 09:52

افزودن دیدگاه جدید