کد مطلب: 

252949

نمایش ویدئوهای اینستاگرام و تیک تاک در گوگل ممکن می‌شود

گوگل اعلام کرد که در حال کار بر بستری برای نمایش ویدئوهای کوتاه تیک تاک و اینستاگرام در موتور جست‌وجوی خود روی تلفن های همراه است.
نمایش ویدئوهای اینستاگرام و تیک تاک در گوگل ممکن می‌شود

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل اخیرا اعلام کرده که در حال آزمایش ویژگی جدیدی در موتور جست‌جوی خود روی گوشی‌های هوشمند است که باعث می‌شود ویدئوهای تیک تاک و اینستاگرام به طور اختصاصی در محیط برنامه گوگل نمایش داده شود؛ این موضوع نشان می‌دهد شرکت گوگل به طور جدی روی بخش پرطرفدار ویدئوهای کوتاه تمرکز کرده است و قصد ورود به این حوزه را دارد. ویژگی جدید گوگل با ویژگی آزمایشی گوگل که در اوایل سال جاری و با عنوان فیلم های کوتاه معرفی شد توسعه پیدا خواهد کرد و بخش جدیدی را تحت عنوان Discover در برگه شخصی افراد نمایش خواهد داد.

در گذشته اعلام شده بود سرویس ویدئو کوتاه گوگل صرفا به یوتیوب و Tangi محدود شده است اما گوگل به تازگی اعلام کرده که قصد دارد این قابلیت را توسعه داده و نرم افزارهای اینستاگرام و تیک تاک را نیز تحت پوشش این سرویس درآورد. این اقدام شرکت گوگل احتمالا به دلیل آن است کاربرانی که قصد گشت و گذار در Google Now را دارند، بدون خروج از نرم افزار گوگل و به سرعت بتوانند به ویدئوهای کوتاه دسترسی پیدا کنند.

عملکرد طرح جدید گوگل نیز به این صورت است که کاربر پس از مشاهده کاور یک ویدئو و ضربه زدن روی آن به یک صفحه وب از بستر اصلی ویدئو که ممکن است اینستاگرام یا تیک تاک باشد وارد خواهد شد و با انتخاب گزینه بازگشت، کاربر دوباره وارد محیط نرم افزار گوگل خواهد شد.

سخنگوی گوگل در رابطه با این قابلیت اعلام کرد که قابلیت مذکور فعلا در حال آزمایش روی گوشی‌های هوشمند است و وارد مرحله آزمایش توسط کاربران نشده است پس افراد نخواهند توانست گزینه مربوط به این قابلیت را مشاهده کنند و بهتر است تا زمان عرضه رسمی این قابلیت منتظر بمانیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-31 11:30

افزودن دیدگاه جدید