کد مطلب: 

252909

تشخیص وزن سازه‌های انسانی توسط هوش مصنوعی

محققان سازمان علمی ویزمن با کمک هوش مصنوعی فهمیدند که سازه های انسانی از تمام ارگان های زنده روی زمین وزن بیشتری دارند.
تشخیص وزن سازه‌های انسانی توسط هوش مصنوعی

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تحقیقات هوش‌های مصنوعی بر روی تولیدات انسانی نشان می‌دهد که زیست توده سیاره زمین وزن کمتری نسبت به سازه‌های انسانی دارد. بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط سازمان علمی ویزمن، برای اولین بار در تاریخ وزن اجسام و سازه‌های ساخته شده توسط انسان‌ها از وزن زیست توده زمین و محیط زیست بیشتر شده است.

زیست توده در واقع شامل تمامی موجودات زنده بر روی سیاره زمین می‌شود. این یعنی سازه‌های انسانی اکنون وزن بیشتری نسبت به تمامی ارگان‌های زنده در سطح زمین را دارند. اطلاعات کسب شده توسط هوش‌های مصنوعی زمانی عجیب‌تر می‌شوند که مشخص می‌کنند وزن سازه‌های انسانی در سال ۱۹۰۰ مطابق با ۳ درصد از وزن زیست توده زمین بوده و اکنون پس از ۱۲۰ سال این میزان کاملا تغییر کرده است.

محققان مسئول تحقیقات هوش مصنوعی سازمان علمی ویزمن در رابطه با نتایج به دست آمده گفتند: "در حالی که کشاورزی نوین باعث ایجاد زمین‌های زراعی بیشتر برای افزایش محصولات می‌شود. این زمین‌ها باعث می‌شوند وزن سازه‌های انسانی از زیست توده سیاره بیشتر شود چرا که برای ایجاد منطقه‌های زراعتی میزان بسیاری جنگل‌زدایی صورت می‌گیرد. اقدامات این چنینی طی سال‌های گذشته نه تنها نسبت تولیدات انسانی با زیست توده را به هم زده بلکه باعث شده زنجیره تولید اکسیژن و هوای پاک با مشکل مواجه شود و سلامت انسان‌ها به خطر بیفتد. اقدامات غیر ضروری دیگر انسان‌ها مانند دامداری بی‌رویه، شکار بی‌شمار حیوانات و صید عمده ماهی‌ها نیز تأثیر مستقیمی بر روی این شرایط خطرناک گذاشته است".

گفتنی است؛ هوش‌های مصنوعی پیش‌بینی کرده‌اند در صورت ادامه رویه تولیدات انسانی و ایجاد سازه‌های مختلف به شکل کنونی، وزن سازه‌های انسانی تا سال ۲۰۴۰ به ۳ تراتن خواهد رسید و مشکلات آب و هوایی به شکل غیر قابل کنترلی در خواهند آمد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-30 13:38

افزودن دیدگاه جدید