کد مطلب: 

252855

سامسونگ از توقف تولید نمایشگرهای LCD منصرف شده است

واحد نمایشگر شرکت سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تا تولید پنلهای LCD برای تلویزیونها و مونیتورها را با توجه به تقاضای کاربران جهت سرگرمی خانگی در دوران کرونا برای مدت بیشتری ادامه می دهد.
سامسونگ از توقف تولید نمایشگرهای LCD منصرف شده است

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، تصمیم سامسونگ دیسپلی برای تمدید مدت تولید LCD در کره جنوبی به مدت نامعلوم برخلاف تصمیمی است که در مارس برای پایان تمامی تولید تا پایان سال و تمرکز به فناوری پیشرفته اعلام کرده بود.

این واحد سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد مدت تولید LCD به سودآوری تولید و شرایط بازار بستگی خواهد داشت. سامسونگ دیسپلی در اواخر اکتبر اعلام کرده بود به دنبال تمدید کوتاه مدت تولید است. یک منبع رسانه ای کره ای پیش از این گزارش داده بود که تولید LCD به مدت یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.

طبق بررسی شرکت تحقیقات فناوری ترندفورس، اجبار مردم به ماندن در خانه به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث افزایش ۳۰ درصدی تقاضای جهانی برای پنل در سه ماهه سوم امسال و تقاضای بیشتر برای تلویزیون و نوت بوک شد. با این حال موج ظرفیت تولید بیشتر از سوی سازندگان چینی LCD احتمالا باعث اشباع عرضه در سال ۲۰۲۱ می شود.

بر اساس گزارش رویترز، سامسونگ پنلهای LCD را در کره جنوبی و چین تولید کرده اما اوایل امسال سهم عمده خود در واحد تولید LCD سوژو را به زیرمجموعه شرکت تی سی ال تکنولوژی گروپ فروخت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-29 10:50

افزودن دیدگاه جدید