کد مطلب: 

252674

شروع تحقیقات ضدانحصار از علی بابا در چین

تحقیقاتی توسط مقامات چینی در مورد شرکت علی بابا آغاز شده تا مشخص شود آیا این شرکت برای کنار زدن رقبا اقداماتی انحصارطلبانه انجام داده است یا خیر؟
شروع تحقیقات ضدانحصار از علی بابا در چین

به گزارش سیتنا، مهر به نقل از انگجت، نوشت: علی بابا از جمله برترین شرکت‌های فناوری چین است که در سال‌های اخیر به رفتارهای انحصارطلبانه بر ضد شرکت‌های رقیب متهم شده است.

از همین رو رگولاتوری چین تحقیقاتی را در مورد علی بابا آغاز کرده تا اقدامات این شرکت را به طور دقیق بررسی کند. بر اساس اطلاعیه کوتاه اداره دولتی قانون گذاری بازار چین، تحقیقات ضد انحصار از علی بابا آغاز شده است. گفته می‌شود علی بابا فروشندگان اقلام مختلف را مجبور می‌کند تا آنها را به طور انحصاری بر روی پلتفرم این شرکت به فروش برسانند تا از این طریق کسب و کار دیگر سایت‌ها و خدمات تجارت الکترونیک در چین بی رونق شود. از جمله رقبای جدی علی بابا که نسبت به این مساله اعتراض دارند، می‌توان به جی دی دات کام و پیندودو اشاره کرد.

چین در نوامبر گذشته نیز قوانینی را به تصویب رساند که به موجب آن شرکت‌های فناوری باید مقدار جمع‌آوری داده‌های شخصی مشتریان خود را محدود کنند تا حریم شخصی و امنیت آنها محفوظ بماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-24 11:08

افزودن دیدگاه جدید