کد مطلب: 

252673

انتخابات شوراها ممکن است الکترونیکی برگزار شود

رئیس هئیت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای مجلس شورای اسلامی، گفت: در نظر داریم تا از ظرفیت وزارت کشور برای الکترونیکی شدن انتخابات شوراها استفاده کنیم.
انتخابات شوراها شاید الکترونیکی برگزار شود

به گزارش سیتنا، سید حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با خانه ملت، به تشریح نشست مشترک با وزیر کشور اشاره کرد و گفت: در این نشست در خصوص برگزاری انتخابات شوراها و هم زمانی آن با انتخابات ریاست جمهوری سخنانی مطرح شد تا بتوانیم ساز و کار خاصی را در جهت برگزاری قانونمند چنین انتخاباتی داشته باشیم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث الکترونیکی شدن انتخابات شوراها هم مطرح شد که مقرر شده تا در حد توان بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

رئیس هئیت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضمنا مباحثی در رابطه با اینکه به استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز اعلام کنند که ساز و کار لازم جهت استقرار هئیت‌های نظارت مورد توجه قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: البته در این جلسه نیز تاکید شد تا سوابق کاندیداها که در هئیت اجرایی به ثبت می‌رسند به هئیت نظارت نیز ابلاغ شوند که وزیر کشور هم در این باره تاکیدات لازم را داشتند.

وی عنوان کرد: بحث برگزاری انتخابات الکترونیکی انتخابات شوراها را در هئیت مرکزی نظارت مطرح خواهیم کرد و یک نفر متخصص حوزه IT  را برای بررسی زیرساخت‌های الکترونیکی شدن انتخابات به وزارت کشور معرفی می‌کنیم پس از تصمیم نهایی، نظر خود را در خصوص این موضوع اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-24 10:35

افزودن دیدگاه جدید