کد مطلب: 

252530

وظیفه وزارت ارتباطات تقویت اکوسیستم حمایت از صنعت تولید موبایل و لپ تاپ است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما در وزارت ارتباطات موظفیم تا اکوسیستم حمایت از صنعت تولید موبایل و لپ تاپ را تقویت کنیم که از محل وجوه اداره شده، ایجاد تسهیلات در واردات قطعات و تامین خط اعتباری برای تولید موبایل، پیگیری‌های لازم برای تحقق این مهم در حال انجام است.
وظیفه وزارت ارتباطات تقویت اکوسیستم حمایت از صنعت تولید موبایل و لپ تاپ است

به گزارش سیتنا، محمدجواد آذری جهرمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، از برگزاری جلسه‌ای مشترک با اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در هفته جاری با محوریت تولید موبایل در داخل کشور خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسه جذب مشارکت این افراد برای تولید موبایل در داخل کشور است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره وضعیت تولید موبایل و لپ تاپ در داخل کشور، گفت: وظیفه وزارت ارتباطات تقویت اکوسیستم حمایت از صنعت تولید موبایل و لپ تاپ است که از محل وجوه اداره شده، ایجاد تسهیلات در واردات قطعات و تامین خط اعتباری برای تولید موبایل پیگیری‌های لازم برای تحقق این مهم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بخشی از پروسه تولید موبایل در ایران وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، افزود: جلسات متعددی با حضور معاونان وزارت ارتباطات و وزارت صمت در این راستا برگزار شده و کارخانه هایی برای این منظور شکل گرفته است.

وزارت دفاع به موضوع تولید موبایل ایرانی ورود کرده است

آذری جهرمی از برگزاری جلسه‌ای مشترک با اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در هفته جاری با محوریت تولید موبایل در داخل کشور خبر داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسه جذب مشارکت این افراد برای تولید موبایل در داخل کشور است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت نیز از طریق وزارت دفاع و توسط صاایران به موضوع تولید موبایل ایرانی ورود کرده است، اضافه کرد: علیرغم همه تلاش‌ها، واقعیت این است که ظرفیت تولیدی، متناسب با نیاز مردم نیست و ما باید تلاش خود در این حوزه را دو چندان کنیم؛ وزارتخانه های ارتباطات و صمت در حال پیگیری این موضوع هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-20 10:10

افزودن دیدگاه جدید