کد مطلب: 

252327

الهه بخاطر تماس غریبه کشته شد!

مرد بازاری که همسرش را قربانی بدبینی کرده بود در حالی که در دادگاه محاکمه می‌شود که مدعی است به بیماری روانی مبتلا بوده و تحت تاثیر این بیماری دست به جنایت خانوادگی زده است.
الهه بخاطر تماس غریبه کشته شد!

به گزارش رکنا، هشتم آبان ماه سال ۹۸ مرد ۳۶ ساله ای به نام شایان با پلیس تماس گرفت و از قتل همسر ۳۲ ساله اش به نام الهه خبر داد. وی گفت: من همسرم را بخاطر خیانت در خانه خفه کرده ام.

با این تماس ماموران پلیس به خانه وی در غرب تهران رفتند و با جسد زن جوان روبه‌رو شدند. جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و شایان به جنایت خانوادگی اعتراف کرد.

وی در بازجویی ها گفت: من همسرم را کشتم چون فکر می کردم به من خیانت کرده است.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من در بازار صاحب یک مغازه هستم و وضع مالی خوبی دارم. آن روز در محل کارم بودم که همسرم چند بار با من تماس گرفت و پرسید چه ساعتی به خانه برمیگردم. من از رفتار او تعجب کردم. چند دقیقه بعد دخترم از دبستان با موبایلم تماس گرفت و گفت معلمشان به مدرسه نرفته و از من خواست تا دنبالش بروم و او را به خانه برگردانم. من به دنبال دخترم رفتم و او را به خانه آوردم.

وی ادامه داد: وقتی وارد خانه شدم همسرم در حال صحبت کردن با تلفن بود. او فورا گوشی تلفن را قطع کرد و گفت در حال صحبت کردن با مادرش بوده است و به آشپزخانه رفت. چند دقیقه بعد بار دیگر موبایل همسرم زنگ خورد اما همسرم جواب نداد. من از او خواستم تا جواب تلفن را بدهد اما قبول نکرد و گفت بعداً پاسخ می دهد. شماره یک غریبه روی موبایل همسرم افتاده بود و من به موضوع مشکوک شدم و گمان کردم او به من خیانت کرده است.

شایان گفت: من و همسرم سر این موضوع با هم درگیر شدیم نمیدانم چطور شد که در یک لحظه او را خفه کردم. من وقتی به خودم آمدم که دیگر الهه نفس نمی کشید. خودم ترسیده بودم که همان لحظه با پلیس تماس گرفتم.

به دنبال اعتراف های مرد جوان، پدر و مادر وی مدارکی را به پلیس ارائه دادند و گفتند پسرشان سال‌هاست از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد و ۱۰ سال است که دارو مصرف می کند. او احتمالا در حال جنون همسرم را کشته است.

با این ادعا از پزشک معالج شایان تحقیق شد. این پزشک گفت: شایان از بیماری دوقطبی رنج می برد و 10 سال بود که تحت درمان قرار داشت. در سالهایی که او و همسرش برای مشاوره پیش من می‌آمدند الهه همیشه به خاطر بدبینی های شایان از او شکایت داشت و ما چندین جلسه مشاوره برای رفع بدبینی های شایان برگزار کردیم. شایان به بیماری افسردگی مبتلا بوده است.

با این اظهارنظر پزشک معالج، شایان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند اگر چه وی به اختلال شخصیت و افسردگی مبتلا است اما این بیماری رافع مسئولیت وی نبوده است.

با این اظهار نظر شایان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: ۱۰ سال قبل وقتی فهمیدم به بیماری دو قطبی مبتلا هستم حق طلاق را به همسرم دادم و از او خواستم اگر روزی بیماری افسردگی من بدتر شد و حال خودم را نمی‌فهمیدم، دو فرزندم را بردارد و مرا برای همیشه ترک کند تا به آنها آسیبی نرسانم. ولی آن روز وقتی دیدم به طور مشکوک با تلفن حرف میزند گمان کردم در حال خیانت کردن به من است. به همسرم گفتم به او حق طلاق داده ام تا هر وقت خواست از من جدا شود اما من نمی توانم خیانت او را تحمل کنم. من و الهه سر همین موضوع به هم درگیر شدیم و من در یک لحظه کنترل اعصابم حسابم را از دست دادم و او را خفه کردم. اما واقعاً قصد کشتن او را نداشتم.

به دنبال اظهارات این مرد برایش کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد تا به زودی در دادگاه محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-15 10:10

افزودن دیدگاه جدید