کد مطلب: 

252283

عذرخواهی مجری «دستپخت» از رانندگان تاکسی بعد از انتشار کلیپ جنجالی

مجری «دستپخت» با انتشار ویدئویی، درباره مکالمه‌ای که در برنامه روز گذشته (شنبه ۲۲ آذر) با دختر یک راننده تاکسی داشته و باعث ایجاد سوتفاهم شده است، عذر خواهی کرد.
عذرخواهی مجری «دستپخت» از رانندگان تاکسی بعد از انتشار کلیپ جنجالی

به گزارش خبرآنلاین، شب گذشته (شنبه ۲۲ آذر)، برنامه «دستپخت»، میزبان گروهی از رانندگان تاکسی و خانواده‌های‌شان بود که بریده‌ای از آن، در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست شد و حواشی زیادی در پی داشت.

در آن بریده ویدئو، حسینی از یکی از مهمان‌ها می‌پرسد آیا پیش دوستانش از این که پدرش راننده تاکسی است، خجالت می‌کشد. این برخود مجری برنامه، اعتراض‌هایی را در فضای مجازی برانگیخت و بیانیه تاکسیرانی تهران را هم به دنبال آورد.

در واکنش به این اتفاق، وحید حسینی، مجری این برنامه، در پیامی ویدیویی، بابت سوتفاهم پیش آمده، عذرخواهی کرد.

او درباره حواشی پیش آمده گفت: «من وحید حسینی، مجری برنامه «دست‌پخت»، پدرم راننده تاکسی بود. کسی که به عنوان بازبین، برنامه را دیده و مجوز پخش صادر کرده است نیز، پدرش راننده تاکسی است. در سال ۹۹ قصد ما از دعوت مشاغل، تکریم و تقدیر از آنها است و به هیچ عنوان قصد تخریب نداریم.»

این مجری ادامه داد: «حالا سوالی که پیش می‌آید این است که چرا این بخش پخش شده است؟ این بخشی که پخش شده است، بخش کاملی از صحبت‌های من یا هدف کامل برنامه نیست، بحث ما پاسخ غرورآمیز آن دختر است که با افتخار درباره شغل پدرش صحبت می‌کند و در ادامه تایید و تشکر من از آن دختر بابت حس و پاسخش است.»

او ضمن عذرخواهی در پایان گفت: «قصد و نیت ما خیر بوده است، ما می‌خواستیم بگوییم کارکنان در این شغل، مانند دیگر مشاغل محترم هستند و من دست تمام رانندگان تاکسی را از همین‌جا می‌بوسم، برنامه‌ای که شنبه (۲۲آذر) دیدید و برنامه‌ای که دوشنبه (۲۴ آذر) می‌بینید، قصدش، تقدیر و تشکر از این گروه است که یک شغل باحال دارند و من هم به آن احترام می‌گذارم، اگر هم به کسی بر خورده است، رانندگان تاکسی، همه شما تاج سر هستید و دست شما را می‌بوسم. من قصدم تقدیر از شما است، اگر جسارتی شده من عذرخواهی می‌کنم.»

انتهای پیام
 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2020-12-13 10:10

افزودن دیدگاه جدید