کد مطلب: 

252268

تعویض رایگان هزاران صفحه نمایش آیفون توسط اپل

اپل اعلام کرد که به دلیل مشکلات گزارش شده از ماژول نمایش گوشی‌هایش، هزاران صفحه نمایش آیفون را به صورت رایگان جایگزین می‌کند.
تعویض رایگان هزاران صفحه نمایش آیفون توسط اپل

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اپل اعلام کرد به دلیل مشکل در ماژول نمایش، هزاران صفحه نمایش آیفون را به صورت رایگان تعویض می‌کند. گوشی‌های اپل از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند در سراسر جهان هستند و اگر از iPhone استفاده می‌کنید، می‌توانید واجد شرایط جایگزینی صفحه رایگان شوید. این مساله آیفون ۱۱های تولید شده از نوامبر ۲۰۱۹ تا مه ۲۰۲۰ را شامل می‌شود.

اپل توضیح داد: ما تشخیص داده‌ایم که درصد کمی از نمایشگرهای آیفون ۱۱ به دلیل مشکلی که در ماژول نمایشگر دارند، ممکن است دیگر در اثر لمس پاسخ ندهند. دستگاه‌هایی که این مشکل را دارند از نوامبر ۲۰۱۹  تا مه ۲۰۲۰ تولید شده‌اند.

اگر آیفون ۱۱ دارید و در صفحه لمسی خود مشکلی مشاهده کرده‌اید، قطعا لازم است که بررسی کنید آیا واجد شرایط برای تعویض صفحه نمایش هستید یا نیستید. طبق اعلام وب سایت اپل، اگر آیفون شما تحت +AppleCare نباشد، تعویض صفحه بسته به مدل شما ممکن است بین ۱۳۶ تا ۳۱۶ پوند هزینه داشته باشد! این مساله بر آیفون ۱۱های تولید شده از نوامبر  ۲۰۱۹  تا مه ۲۰۲۰ صادق است.

نحوه تشخیص آیفون‌های واجد شرایط تعویض صفحه نمایش

۱) شماره سریال آیفون خود را بررسی کنید. برای این کار به تنظیمات> عمومی> درباره بروید.
۲) شماره سریال خود را در جستجوگر Apple در سایت اپل وارد کنید.
۳) اگر واجد شرایط هستید، اپل یا ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل جایگزینی صفحه رایگان را اطلاع می‌دهد.

توجه به این نکته ضروری است که در صورت داشتن هرگونه مشکل دیگر از جمله خراش یا ترک روی صفحه، ممکن است هزینه از شما کسر شود. اپل اضافه کرد: اگر آیفون ۱۱ شما آسیب دیده و توانایی در انجام کامل تعمیرات را دارد، مانند صفحه نمایش ترک خورده، این مشکل باید قبل از سرویس حل شود. در برخی موارد ممکن است هزینه‌ای برای تعمیر اضافی در پی داشته باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-13 11:49

افزودن دیدگاه جدید