کد مطلب: 

252262

اوراکل از هاب شرکت‌های فناوری جهانی منتقل شد

اوراکل دفتر مرکزی خود را از سیلیکون ولی کالیفرنیا که هاب شرکت های فناوری جهانی است، به آستین تگزاس منتقل می کند.
اوراکل از هاب شرکت‌های فناوری جهانی منتقل شد

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، سخنگوی اوراکل در گفت و گو با شبکه CNBC تایید کرد که اوراکل سیاست منعطف تری درباره محل کار کارمندان اجرا می کند و دفتر مرکزی شرکت را از رِد وود سیتی کالیفرنیا به آستین تگزاس تغییر داده است. این شرکت بر این باور است که این جابجایی اوراکل را در موقعیت بهتری برای رشد قرار می دهد و برای کارکنانش انعطاف پذیری بیشتری درباره محل کار و چگونگی فعالیتشان فراهم می کند.

کارمندان اوراکل می توانند محل دفترشان را انتخاب کنند یا به کار نیمه وقت یا تمام وقت از خانه ادامه دهند. بعلاوه اوراکل از قطبهای بزرگ خود در سراسر جهان از جمله قطبهایی نظیر رِد وود سیتی، آستین، سانتا مونیکا، سیاتل، دنور، اورلاندو و برلینگتون در آمریکا حمایت می کند. اوراکل با اجرای یک رویکرد مدرنتر در خصوص کار، انتظار دارد کیفیت زندگی و کیفیت تولید کارمندانش را بهبود بیشتری ببخشد.

اوراکل یکی از شرکتهای موفق قدیمی سیلیکون ولی است که در سال ۱۹۷۷ در سانتا کلارا تاسیس شد و در سال ۱۹۸۹ به مقر فعلی خود نقل مکان کرد.

همه گیری ویروس کرونا به شماری از شرکتهای فناوری و چهره های برجسته سیلیکون ولی بهانه خروج از کالیفرنیا را فراهم کرده است. شرکت هیولت پاکارد اینترپرایز اوایل ماه جاری اعلام کرد که مقر خود را از سن خوزه کالیفرنیا به هیوستون تگزاس منتقل می کند. شرکت آنالیز داده پالانتیر تکنولوژی هم مقر خود را از پالو آلتوی کالیفرنیا به دنور کلرادو منتقل کرده است.

بر اساس گزارش شبکه CNBC، الون ماسک، مدیر شرکتهای تسلا و اسپیس ایکس هم به تازگی تایید کرد که به تگزاس نقل مکان کرده اما شرکتهایش فعالیتهای عمده در کالیفرنیا را حفظ می کنند. لری الیسون، یکی از موسسان و رییس هیات مدیره اوراکل در هیات مدیره تسلا حضور دارد. وی دوستی طولانی با مایکل دل داشته که شرکت رایانه دل را تاسیس کرد که مقر مرکزی آن در آستین قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-13 10:10

افزودن دیدگاه جدید