کد مطلب: 

252085

چین قصد دارد بیش از یک میلیون ایستگاه اینترنت ۵G احداث ‌کند

شرکت های مخابراتی چین احتمالاً سال آینده بیش از یک میلیون ایستگاه پایه اینترنت پرسرعت نسل پنجم راه اندازی می کنند.
چین قصد دارد بیش از یک میلیون ایستگاه اینترنت ۵G احداث ‌کند
به گزارش سیتنا، تسنیم به نقل از راشاتودی، نوشت: وو هِکوان، استاد دانشگاه مهندسی چین به روزنامه چاینا دیلی گفت: شرکت های مخابراتی چینی امسال علاوه بر حدود 100 هزار ایستگاه اینترنت نسل پنچم ساخته شده در سال 2019، بیش از 600 هزار ایستگاه جدید احداث کرده اند.
شرکت های مخابراتی این کشور احتمالاً سال آینده بیش از یک میلیون ایستگاه پایه اینترنت "5 جی" جدید احداث می کنند. وو در ادامه تأکید کرد که با این تعداد مجموع ایستگاه های پایه اینترنت نسل پنجم در چین تا پایان سال 2021 به بیش از 1.7 میلیون ایستگاه خواهد رساند.
وو توضیح داد: با سرعت بخشیدن به ساخت شبکه های 5 جی، هزینه ساخت هر ایستگاه پایه کاهش می یابد. حتی اگر شرکت های مخابراتی چینی همان مقدار سرمایه گذاری را در سال 2022 در نظر بگیرند که امسال انجام داده اند، آنها می توانند ایستگاه های پایه اینترنت "5 جی" بیشتری نسبت به امسال بسازند.
وی افزود: من معتقدم شرکت های مخابراتی چین سال آینده بیش از یک میلیون ایستگاه پایه اینترنت 5 جی احداث خواهند کرد، اگرچه این اهداف ساخت و ساز باید منتظر اعلامیه های رسمی شرکت های مخابراتی بمانند.
به گفته این استاد دانشگاه، خدمات اینترنت 5 جی در حال حاضر در همه شهرهای چین در سطح استان و بالاتر در دسترس است
وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین در ماه اکتبر اعلام کرد که این کشور در ساخت شبکه های اینترنت پرسرعت نسل پنجم از برنامه تا حدودی پیش است.
انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-08 10:10

افزودن دیدگاه جدید