کد مطلب: 

251845

یکپارچه سازی کامل سیستم عامل اندروید ۱۲ توسط گوگل

به تازگی گوگل پروژه Mainline را برای اصلاح دسترسی‌های موجود سیستم عامل اندروید طراحی کرده است که باعث دسترسی و بهبود انتشار به روزرسانی‌های عرضه شده برای سیستم عامل اندروید خواهد شد.
یکپارچه سازی کامل سیستم عامل اندروید ۱۲ توسط گوگل

به گزارش سیتنا، سایت پلیس فتا به نقل از اندروید اثوریتی، نوشت: خبر انتشار به روزرسانی، توسط یکی از توسعه دهندگان اندروید در فضای مجازی منتشر شده است. گوگل در حال تبدیل Android Runtime به یک ماژول جدید تحت عنوان Mainline است که باعث می‌شود بروزرسانی‌های سیستم عامل اندروید به صورت مستقیم از طریق فروشگاه Google Play ارائه شود.

ظاهرا گوگل قصد دارد از طریق پروژه Mainline بروزرسانی‌های امنیتی خود را هر زمان که نیاز بود در فروشگاه گوگل پلی عرضه کند تا نیازی به ویرایش متداول کد‌های برنامه نویسی و تبدیل آن به اپلیکیشن‌های بومی شرکت‌های ارائه دهنده نباشد و افراد بتوانند بدون معطلی هفته‌ها یا ماه‌ها بروزرسانی‌های گوشی خود را دانلود و نصب کنند.

این تغییرات می تواند تأثیرات ملموسی بر روی دستگاه‌ها و برنامه‌هایی که استفاده می کنید داشته باشد. این تغییر اعمال شده از سوی گوگل باعث یکپارچه سازی کامل سیستم عامل اندروید ۱۲ خواهد شد و سازندگان گوشی‌های هوشمند نخواهند توانست به انتخاب یا سلیقه خود کد‌های مربوط به مسائل امنیتی و اصلی این سیستم عامل را تغییر دهند.

با این وجود، در صورت عدم رعایت این قانون توسط سازندگان گوشی‌های هوشمند، گوگل امتیاز دسترسی آن‌ها به توسعه سیستم عامل خود را خواهد بست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-12-01 10:10

افزودن دیدگاه جدید