کد مطلب: 

251719

نخستین تصویر از میان رده جدید Poco منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه تلفن همراه Poco M3 تصویر جدیدی از آن منتشر شد.
نخستین تصویر از میان رده جدید Poco منتشر شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Poco یکی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چینی است که در چند سال اخیر توانسته با عرضه گوشی‌های با کیفیت سهم بسیار خوبی از بازار جهانی به خصوص کشور چین را به دست آورد. این شرکت به تازگی اعلام کرد قصد دارد گوشی جدید خود با نام Poco M3 را چند روز دیگر وارد بازار کند؛ به تازگی نیز چند تصویر از گوشی جدید پوکو در فضای مجازی منتشر شده است که ظاهر این گوشی را به طور کامل نشان می‌‎دهد.

تصویر لو رفته از این گوشی نشان می‌دهد شرکت پوکو در ساخت آن از طراحی جدیدی بهره نبرده است اما محل قرارگیری لوگو این شرکت بسیار عجیب است. پوکو در این گوشی از یک دوربین سه گانه استفاده کرده که به وسیله یک مستطیل بسیار بزرگ از بدنه گوشی جدا شده است و در کنار دوربین لوگو Poco به چشم می‌خورد.

دوربین سه گانه موجود در این گوشی از یک فلش دوگانه بهره می‌برد که باعث می‌شود تصویر ثبت شده توسط دوربین این گوشی با نهایت رنگ و درخشندگی باشد. از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی می‌توان به قرارگیری یک دوربین به صورت بریدگی در بالای صفحه نمایش آن اشاره کرد.

نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع LCD است که اندازه ۶.۵۳ اینچی دارد و از رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. پردازنده آن هم از نوع Qualcomm Snapdragon 662 است که نشان می‌دهد این گوشی در دسته بندی میان رده قرار می‌گیرد و از حافظه رم چهار گیگی بهره می‌برد. لنز اصلی در این گوشی کیفیتی ۴۸ مگاپیکسلی دارد و باتری تعبیه شده در آن با ۶ هزار میلی آمپر ساعت، توانایی شارژ با توان ۱۸ وات را دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-28 11:05

افزودن دیدگاه جدید