کد مطلب: 

251710

استفاده گوشی Galaxy Z Fold3 از دوربین زیر نمایشگر

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت سامسونگ قصد دارد اولین دوربین زیر نمایشگر خود را در گوشی Galaxy Z Fold3 قرار دهد.
استفاده گوشی Galaxy Z Fold3 از دوربین زیر نمایشگر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته بود که اخباری درباره ساخت اولین گوشی با دوربین زیر نمایشگر توسط شرکت سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس اخبار منتشر شده ظاهرا شرکت سامسونگ قصد دارد اولین دوربین زیر نمایشگر خود را در گوشی Galaxy Z Fold3 قرار دهد و به این ترتیب پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گوشی Galaxy S21 از دوربین زیر نمایشگر استفاده نخواهد کرد. حال اخباری در فضای مجازی منتشر شده اس که نشان می‌دهد احتمال استفاده از دوربین زیر نمایشگر در گوشی Z Fold3 بسیار بالا است.

یکی از منتقدان دنیای فناوری نیز به تازگی اعلام کرده است که سامسونگ یک نمایشگر پشتیبانی کننده از UDC را طراحی کرده است که بین پیکسل‌های آن فاصله وجود دارد و باعث می‌شود نور به راحتی از آن عبور کند اما این موضوع باعث می‌شود نور هنگام خروج از گوشی دچار شکست شود و سامسونگ قصد دارد با تغییر در ساختار این نمایشگر این مشکل را از بین ببرد. گفتنی است ماژول دوربین استفاده شده در این گوشی توسط LSI تولید خواهد شد.

افزایش فاصله بین پیکسل‌های نمایشگر باعث پایین آمدن کیفیت نمایشگر نخواهد شد

علاوه بر این صرفا در ناحیه بالای این نمایشگر فاصله پیکسل‌ها از هم زیاد است و سایر نقاط نمایشگر از تراکم پیکسلی بسیار بالایی بهره می‌برند و کاربران نباید نگران کیفیت نمایشگر باشند. برای درک راحت‌تر این موضوع تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که به طور واضح این موضوع را نمایش می‌دهد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره گوشی Galaxy Z Fold3 در فضای مجازی منتشر نشده است اما انتظار می‌رود شرکت سامسونگ این گوشی را در سه ماهه سوم سال 2021 وارد بازار کند؛ با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عرضه این گوشی باید تا زمان اعلام اطلاعات بیشتر توسط شرکت سامسونگ منتنظر ماند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-28 09:40

افزودن دیدگاه جدید