کد مطلب: 

251665

فیلمبرداری از موقعیت‌های حساس خطرناک با کمک ربات جان سخت

یک شرکت تجاری از تولید ربات تازه ای خبر داده که با استفاده از آن می‌توان از موقعیت‌های حساس و خطرناک به طور زنده فیلمبرداری ویدئویی کرد.
فیلمبرداری از موقعیت‌های حساس خطرناک با کمک ربات جان سخت

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، این ربات که توسط شرکت کمپانی سیکس تولید شده رباتی مستحکم و جان سخت است و ردی سایت نام گرفته است.

این ربات می‌تواند در هر محیطی که برای انسان‌ها امن نیست حضور یابد و کنترل آن و نیز مشاهده تصاویر ویدئویی تهیه شده با استفاده از یک اپلیکیشن تلفن همراه ممکن است. شرکت سازنده قبلاً ربات‌های آموزشی نیز تولید کرده بود.

ربات یادشده دارای دو چرخ مدور در دو طرف است و یک دوربین بزرگ نیز به طور ثابت بین این دو چرخ قرار گرفته تا تصاویر مختلف را ضبط و ارسال کند.

این ربات تنها ۴۵۰ گرم وزن دارد و تایرهای بزرگ آن شباهت زیادی به تایرهای تراکتورها دارد. این تایرها حرکت ربات مذکور را بر روی سطوح مختلف با هر نوع پوشش یا مانعی ممکن می‌کند. برنامه ریزی برای حرکت این ربات هم به صورت خودکار و هم به صورت نیمه خودکار ممکن است و دریافت تصاویر ربات یاد شده در هر نقطه‌ای که پوشش وای فای یا شبکه تلفن همراه وجود داشته باشد، ممکن خواهد بود.

این ربات دارای یک میکروفون و بلندگو برای ارتباط صوتی دو طرفه و حسگری برای شناسایی موانع نیز هست. لنز دوربین این ربات هم به سادگی قابل تعویض است. ربات یادشده در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به بازار می‌آید و قیمت آن نیز هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-26 10:31

افزودن دیدگاه جدید