کد مطلب: 

251614

مایکروسافت ویژگی‌های مصرف کننده را به برنامه‌های دسکتاپ اضافه می‌کند

مایکروسافت از اوایل سال جاری شروع به ارائه ویژگی‌های تیم های مصرف کننده در iOS و Android کرد. از روز 19 نوامبر، ویژگی های مصرف کننده برای تیم ها در رایانه های شخصی و مرورگرها نیز شروع به کار می کند.
مایکروسافت ویژگی‌های مصرف کننده به برنامه‌های دسکتاپ اضافه می‌کند

سایت پلیس فتا به نقل از زد نت، نوشت: مایکروسافت در حال ساخت نسخه های پیش نمایش در دسترس از ویژگی های زیر را در تیم های دسکتاپ و برنامه های وب:

•    یک گپ شخصی شروع کنید یا یک گپ گروهی با حداکثر 250 نفر ایجاد کنید.
•    گپ های موجود را از تلفن به رایانه به صورت یکپارچه همگام سازی کرده و مکالمات را در دستگاه دلخواه خود ادامه دهید.
•    تمام روز را به صورت رایگان با دوستان و خانواده خود از طریق تماس‌های تصویری یا صوتی صحبت کنید.
•    دعوت‌های جلسه ویدیویی را با هر کسی به اشتراک بگذارید، حتی اگر تیمی نداشته باشد.
•    حداکثر 49 نفر را در یک قاب در نمای گالری یا حالت Together مشاهده کنید.
•    عکس‌ها و فیلم ها را از رایانه خود در هر چت شخصی یا گروهی بارگذاری و به اشتراک بگذارید.

برای دسترسی به این ویژگی های Team های مصرف کننده، کاربران می توانند برنامه دسک تاپ Teams را بارگیری کرده و با یک حساب شخصی Microsoft وارد سیستم شوند یا ایجاد کنند.

همچنین کاربران این امکان را دارند که یک حساب شخصی به حساب کار تیم های موجود اضافه کنند. (مایکروسافت می گوید این گزینه "به آرامی" برای مشتریان تجاری موجود در حال اجرا است؛  هدف از این موضوع این است که به کاربران اجازه می دهد در اوایل این ماه یک حساب شخصی تیم را به یک حساب کارگاه یا مدرسه اضافه کنند.) 

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که پیش نمایش ویژگی‌های بیشتر مصرف کننده را به برنامه های تلفن همراه Teams موجود اضافه می کند. کاربران با افزودن آنها به یک گپ گروهی، امکان گپ زدن با مخاطبین iOS و Android را دارند که تیم ها را روی تلفن های خود نصب نکرده اند.

آنها همچنین در حال دریافت ویژگی موقعیت مکانی جدیدی هستند تا کاربران بتوانند به روزرسانی ها / هشدارهایی را درباره مکان فیزیکی خود ارائه دهند.

سایر ویژگی های جدید تیم های مبتنی بر مصرف کننده تلفن همراه ، که به گفته مایکروسافت اکنون شروع به کار می کنند و "در هفته های آینده" به طور کامل در پیش نمایش در iOS و Android در دسترس خواهند بود:
•    رویدادهای گروهی از گپ های خود را به تقویم دستگاه خود اضافه کنید.
•    به روزرسانی های کار و مکان را در فید فعالیت خود دریافت کنید.
•    یک عکس به گاوصندوق شخصی خود اضافه کنید.

فقط یک یادآوری (زیرا هنوز هم می بینم که مردم می گویند یک برنامه مصرف کننده جداگانه برای Teams وجود دارد): هیچ برنامه مصرف کننده جداگانه ای از تیم وجود ندارد. در عوض، مایکروسافت در حال اضافه کردن ویژگی های مصرف کننده به برنامه های موجود Teams work و برنامه های وب Teams است. همچنین در حال حاضر، مایکروسافت نمی گوید که قصد دارد Skype را با Teams جایگزین کند. کارشناسان می گویند که این دو موضوع، هدف متفاوت دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-25 10:32

افزودن دیدگاه جدید