کد مطلب: 

251440

به بهانه ویدئویی که از محمود فکری افشا شد؛ جنجال حرف‌های مثبت 18 در فوتبال!

الفاظی که محمود فکری بعد از شکست برابر فولاد به کار برد به شدت در فضای مجازی خبرساز شده و این ماجرا با شکایت باشگاه فولاد احتمالا با محرومیت سرمربی استقلال همراه خواهد شد.
به بهانه ویدئویی که از محمود فکری افشا شد؛ جنجال حرف‌های مثبت 18 در فوتبال!

به گزارش خبرانلاین، استقلال برای برگزاری بازی دومش در رقابت‌های لیگ برتر راهی اهواز شد تا برابر فولاد به میدان برود؛ محمود فکری و تیمش که در هفته نخست با دو گل برابر مس رفسنجان به برتری رسیده بودند امید داشتند با برتری برابر فولاد، همین هفته‌های ابتدایی، صدرنشینی شان در لیگ برتر را حفظ کنند تا اسیر مشکلاتی که چندفصل اخیر داشتند، نشوند.

با این حال، استقلال بازی را در دقایق پایانی به فولاد باخت تا هم رکورد خوب محمود فکری در رقابت‌های لیگ برتر شکسته شود و هم طلسم این تیم برابر جواد نکونام. محمود فکری از زمانی که کارش را به عنوان سرمربی در لیگ برتر با نساجی شروع کرد، تا همین روز گذشته که برابر فولاد باخت، شکستی در کارنامه نداشت. اولین شکست فکری در لیگ برتر برای خودش و همچنین اولین شکست استقلال در لیگ بیستم در حالی رقم خورد که آن‌ها ابتدا با یک گل از رقیب پیش افتادند و بعد ابتکار عمل از دستشان رفت.

فارغ از شکست استقلال که سه امتیاز مهم را در هفته دوم از دست داد، اتفاقات پس از بازی هم گریبان این باشگاه، خاصه سرمربی اش، را گرفته است. ماجرا مربوط به پخش کلیپی است که بعد از اتمام بازی یکی از بازیکنان فولاد به سمت محمود فکری می‌رود و با گفتن «ببخشید» احتمالا قصد دارد فکری را بابت شکستی که خورده دلداری دهد. محمود فکری، اما در این لحظه و در حالی که متوجه نیست از او فیلمبرداری می‌شود الفاظ مثبت هجده به کار می‌برد که به وضوح در ویدیو منتشر شده شنیده می‌شود؛ او مجموعه فولاد را مورد خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید فقط با «...» بلدید برنده شوید و دوباره دو لفظ بسیار رکیک به کار می‌برد. اگرچه زمان شنیدن جمله اول، بازیکن فولاد خنده‌ای سر می‌دهد تا احتمالا حرف‌های سرمربی استقلال را مبنی بر شوخی بگذارد، ولی مشخصا دو لفظ رکیک بعدی فکری که پس از جدایی از بازیکن فولاد به زبان آورده می‌شود ارتباطی با شوخی‌های نامانوس ندارد. 

با انتشار این ویدیو در فضای مجازی، حالا خبر رسیده که ممکن است محرومیتی برای سرمربی استقلال درنظر گرفته شود تا این مربی در همین ابتدای حضورش در باشگاه مورد علاقه، با چالش زیادی روبرو شود. از طرفی، باشگاه فولاد خوزستان هم خط و نشان کشیده که حتما بابت توهین‌هایی که محمود فکری کرده از این مربی شکایت می‌کند. مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید از محمود فکری به دلیل توهینی که به بازیکنان و کادرفنی این تیم داشته است، شکایت می‌کنند.

*سابقه اتفاقات جنجالی

انتشار این ویدئو از محمود فکری باعث شد تا ماجرا و خاطرات رختکن تیم های پرسپولیس و استقلال در دهه هفتاد و هشتاد برای ما زنده شود. جایی که گفته می شد علی پروین سرمربی و اسطوره باشگاه پرسپولیس در بعضی مواقع با الفاظی تند بازیکنان را خطاب قرار می داد. گرچه این صحبت ها همواره در حد شنیده ها بوده و هیچگاه تایید نشد اما به گفته بازیکنان پرسپولیس، سلطان قرمزها در رختکن همواره بازیکنان را با حرفهایش تهییج می کرد. بهروز رهبری فرد در خاطره ای می گوید، در یکی از بازی ها در نیمه اول این تیم با دو گل از حریف عقب بود اما زمانی که پروین بین دو نیمه وارد رخکن شد و بازیکنان را خطاب قرارداد، این بازیکنان پس از ورود به زمین سه گل به حریف زدند و بازی را برنده شدند. ناصر ابراهیمی بعدها در مصاحبه ای گفت علی پروین در رختکن فحاشی نمی کرد و جملاتی عادی در رختکن می گفت که باعث دلخوری بازیکنان نمی شد. 

همچنین یکی از درگیری های بین امیر قلعه نویی و مهدی رحمتی این بود که سنگربان آبی ها مدعی شده بود قلعه نویی به او در رختکن توهین کرده است. رحمتی در آن موقع گفته بود جواب قلعه نویی را داده و گفته از باشگاه پول نمی گیرم که شما به من توهین کنید. بی شک یکی از معروف ترین این اتفاقات، کلمه ای بود که از زبان حسن اشجاری بازیکن سابق استیل آذین در زمین خارج شد. از شانس بد او میکروفن صدا و سیما دقیقا کنارش بود و این کلمه او از تلویزیون پخش شد تا محرومیتی برایش در نظر گرفته شود. 

حال پس از این اتفاقات باید دید کمیته انضباطی با محمود فکری سرمربی استقلال چه برخوردی خواهد کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.5 (2 رای)
سیتنا 4
2020-11-21 16:16

افزودن دیدگاه جدید