کد مطلب: 

251300

استخدام ۱۴۰ ربات توسط FBI برای بازیابی اطلاعات

پلیس فدرال آمریکا برای بازیابی برخی اطلاعات مورد نیاز از میان انبوهی از فایل‌های قدیمی از ۱۴۰ ربات هوشمند استفاده می‌کند.
استخدام ۱۴۰ ربات توسط FBI برای بازیابی اطلاعات

به گزارش مهر به نقل از زد دی نت، فایل‌های قدیمی ذخیره شده بر روی رایانه‌های مختلف معمولاً سازماندهی مناسبی ندارند و جستجو در میان آنها برای یافتن مطالب مورد نظر کاری وقت گیر و پرهزینه است.

در دفاتر و ادارات مختلف اف بی آی به وسعت بیش از ۲۳ هزار متر مربع، بیش از ۳۶۰ هزار فایل از اسناد کاغذی مختلف وجود دارد که بدون سازماندهی به حال خود رها شده و جستجو در آنها ممکن نیست. برخی از این اسناد حاوی داده‌های حساسی هستند که اطلاع از آنها برای مقابله با جنایتکاران یا شناسایی افراد بیگناه و نیز مجرمان ضروری است.

از همین رو اف بی آی تصمیم گرفته به منظور تسهیل جستجوی اسناد یادشده در بیش از ۲۵۰ اداره خود در سراسر جهان از ربات‌ها کمک بگیرد. اف بی آی در طول یک قرن فعالیت خود حدود ۲ میلیارد سند کاغذی تولید کرده و قصد دارد با استفاده از ۱۴۰ ربات تولیدشده توسط شرکت نروژی آئوتواستور برای ساماندهی و تسهیل جستجوی اسناد یادشده اقدام کند.

این ربات‌ها با بررسی فایل‌های اسناد یادشده آنها را به دقت دسته بندی کرده و برچسب‌ها و کلیدواژه‌های مرتبط را به هر یک از آنها اختصاص می‌دهند. انتظار می‌رود ساماندهی این اسناد تا سال ۲۰۲۲ به پایان برسد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-18 09:39

افزودن دیدگاه جدید