کد مطلب: 

251298

کارمندان شرکت آمازون چندین گوشی آیفون را به سرقت بردند

بر اساس گزارش های جدید چند کارمند شرکت آمازون توانسته‌‌اند به ارزش نیم میلیون دلار گوشی آیفون را به سرقت ببرند.
کارمندان شرکت آمازون چندین گوشی آیفون را به سرقت بردند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های جدید آیفون ۱۲ از برترین محصولات شرکت اپل به حساب می‌آیند که مدتی است در بازار جهانی قرار گرفته‌اند. در حالی که بسیاری از کاربران فضای مجازی تمایل دارند چنین مدل گوشی‌های هوشمندی را خریداری کنند برخی افراد در دنیا نیز تمایل به سرقت آن‌ها دارند.

به تازگی مشخص شده که افرادی با کلاهبرداری از خریداران گوشی‌های آیفون ۱۲ سعی داشته‌اند هزینه خرید این دستگاه و خود تلفن همراه را از آن خود کنند. بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، پنج کارمند شرکت آمازون تعدادی گوشی آیفون ۱۲ را به ارزش کلی ۵۹۱ هزار دلار به سرقت برده بودند.

زمانی که پلیس اسپانیا این افراد را دستگیر کرد هر کدام از آن‌ها ۱۰ گوشی آیفون ۱۲ را با خود به همراه داشتند. این اشخاص همچنین برای گمراه کردن پلیس کد رهگیری گوشی‌ها را دستکاری کرده و جعبه‌های هر گوشی هوشمند را تعویض کرده بودند.

نقشه این افراد زمانی فاش شد که کارمندان دیگر شرکت آمازون متوجه شدند برخی از جعبه‌های گوشی‌های آیفون وزن کمتری دارند و محتویات داخل آن‌ها دستکاری شده است. این امر باعث شد شرکت آمازون تحقیقات داخلی را صورت دهد و پلیس را در جریان مشکلات پیش آمده بگذارد.

شرکت آمازون با نصب دوربین‌های مخفی در محل نگه‌داری آیفون‌ها توانست اشخاص مشکوک را شناسایی کند. سه نفر از سارقان پس از ترک محل کار خود توسط پلیس دستگیر شدند و نفر چهارم نیز در حین ساعات کاری به چنگ پلیس درآمد. نفر پنجم خود به صورت داوطلبانه تسلیم شد و خود را تحویل پلیس داد. تمامی این افراد از شرکت آمازون اخراج شده‌اند و در حال حاضر منتظر تصمیم قاضی در رابطه با جرائم خود هستند.

شرکت آمازون همچنان تحقیقات خود را ادامه می‌دهد تا در صورت حضور سارق دیگری او را نیز دستگیر کنند. پلیس همچنان به بازجویی سارقان دستگیر شده ادامه می‌دهد تا در صورت انجام کلاهبرداری‌های دیگر مسائل مربوطه را پیگیری کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-18 09:17

افزودن دیدگاه جدید