کد مطلب: 

251065

واکسن کرونا دورکاری را از بین نمی‌برد!

مدیر اجرایی شرکت آی بی ام معتقد است حتی با وجود عرضه واکسن کووید۱۹، دورکاری از بین نمی رود و به یکی از هنجارهای ماندگار تبدیل می شود.
واکسن کرونا دورکاری را از بین نمی‌برد!

به گزارش مهر به نقل از سی ان بی سی، به نظر می‌رسد برخی روندهایی که به دلیل همه گیری ویروس کرونا میان شرکت‌های فناوری به وجودآمده، حتی با عرضه واکسن این بیماری نیز ماندگار باشد. یکی از این موارد دورکاری است.

در همین راستا جینی رامتی مدیر اجرایی «آی بی ام» معتقد است فناوری دیجیتال حتی با بازگشت وضعیت زندگی به حالت نرمال با عرضه واکسن، شیوه کسب وکار را در سراسر جهان تغییر می‌دهند.

او در این باره می‌گوید: تصور نمی‌کنم این روندهای فناوری تغییر کنند. آنها ادامه می‌یابند و به بخشی از یک مدل هیبریدی از کار کردن تبدیل می‌شوند که در آن برخی در دفاتر اداری و برخی دیگر در خانه به فعالیت شغلی شأن ادامه می‌دهند.

به گفته رامتی توسعه واکسن کرونا سبب ایجاد هنجارهای جدیدی در زندگی می‌شود. اما برخی از وجوه مدل هیبریدی کارکردن همچنان باقی می‌مانند و فرایند دیجیتالی شدن سرعت می‌گیرد زیرا اکنون افراد با امکانات تازه ای روبرو هستند.

شیوع ویروس کرونا علاوه بر گسترش دورکاری در سراسر جهان به افزایش تقاضا برای سرویس‌های سلامت و آموزش دیجیتال منجر شده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-12 10:42

افزودن دیدگاه جدید