کد مطلب: 

250992

سامسونگ برای رقابت با هواوی پرچم‌دار خود را سریع‌تر از موعد روانه بازار می‌کند

منابع آگاه اعلام کردند که شرکت سامسونگ الکترونیک ممکن است گوشی هوشمند پرچم دار خود را بیش از یک ماه زودتر از آنچه که انتظار می رفت روانه بازار کند تا بخشی از سهم گوشی های هواوی در بازار را به خود اختصاص دهد و از رقابت با شرکت اپل جا نماند.
سامسونگ برای رقابت با هواوی پرچم‌دار خود را سریع‌تر از موعد روانه بازار می‌کند

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، سه منبع آگاه اعلام کردند که شرکت سامسونگ الکترونیک ممکن است گوشی هوشمند پرچم دار خود از سری "گلکسی اس" را بیش از یک ماه زودتر از آنچه که انتظار می رفت روانه بازار کند تا بخشی از سهم گوشی های هواوی در بازار را به خود اختصاص دهد و از رقابت با شرکت اپل جا نماند.

شرکت فناوری هواوی زمانی موقعیت برتر سامسونگ را در بازار جهانی تلفن های هوشمند به چالش می کشید اما اکنون این رقیب چینی در تکاپو برای بقا است چرا که دولت آمریکا تراشه های مورد استفاده در تلفن های هوشمند و تجهیزات مخابراتی این شرکت را به شدت محدود کرده است.

مقامات صنعت تراشه کره جنوبی امیدوارند که ریاست جمهوری جو بایدن برخی از این محدودیت ها را کاهش دهد هرچند که این امر دور از انتظار است زیرا دولت جدید آمریکا موضع سخت این کشور نسبت به چین را حفظ خواهد کرد.

به گفته این منابع که خواستند نامشان فاش نشود، سامسونگ در حال آماده سازی برای عرضه گلکسی S21 جدید خود از اواخر ژانویه سال آینده است در حالی که پیش از این گوشی پرچمدار S20 خود را در اوایل مارس سال جاری میلادی به بازار عرضه کرده بود.

بر اساس اعلام شرکت تحقیقاتی کانالیس، صادرات گوشی های سامسونگ سری Galaxy S20 5G  به ایالات متحده در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به صادرات مدل قبلی این گوشی در سال گذشته 59 درصد کمتر بوده است.

در مقابل، اپل 15 درصد بیشتر از پرچمدار آیفون 11 خود را نسبت به پرفروش ترین محصول سال گذشته یعنی آیفون XR به فروش رسانده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-10 09:31

افزودن دیدگاه جدید