کد مطلب: 

250944

محصولات عجیب هواوی در حوزه اینترنت اشیاء

شرکت هواوی با هدف نمایش توانمندی‌های خود برای تولید محصولات متنوع مبتنی بر اینترنت اشیا ابتکار عمل تازه ای به خرج داده و ابزار عجیبی را روانه بازار کرده است.
محصولات عجیب هواوی در حوزه اینترنت اشیاء

به گزارش مهر به نقل از تکنولوژی نیوز چاینا، از جمله تولیدات جدید هواوی می‌توان به بالشی اشاره کرد که مجهز به حسگرهایی برای کنترل کیفیت خواب است.

این شرکت همچنین مسواکی تولید کرده که قادر به اجرای بازی‌های نصب شده بر روی تلفن همراه است. زنگ دربی که می‌تواند مهمانان را شناسایی کرده و هویت آنها را به میزبان اعلام کند نیز یکی دیگر از تولیدات جالب شرکت هواوی است.

هواوی این محصولات جذاب و برخی تولیدات دیگر را در نمایشگر فناوری شنزن چین در معرض دید علاقمندان قرار داده است. به گفته شأن گنگ مدیر گروه کسب و کارهای مصرف کنندگان هواوی پیش بینی می‌شود درآمد حاصل از تولید محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ بیش از ۵ برابر شود. از همین رو هواوی سرمایه گذاری در حوزه اینترنت اشیا را در دستور کار خود قرار داده است.

هواوی با تولید چنین محصولاتی به دنبال اثبات این موضوع است که علاوه بر فعالیت در عرصه مخابرات و تولید گوشی‌های هوشمند توانمندی‌های دیگری نیز دارد.

این شرکت چینی همچنین قصد دارد ابزار و خدمات قابل دسترس از طریق اینترنت سیار را از طریق دیگر دستگاه‌ها و ابزار هوشمند نیز در دسترس علاقمندان قرار دهد و بین خدمات و محصولات خود هماهنگی و یکپارچگی ایجاد کند.

هواوی به دنبال تولید لوازم خانگی هوشمند نیز هست و با توجه به رسیدن ارزش این بازار به بیش از ۱۵۷ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳ شاهد قدرت نمایی شرکت چینی در این زمینه هم خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-09 08:42

افزودن دیدگاه جدید