کد مطلب: 

250847

ال جی قصد تولید گوشی با نمایشگر منعطف را دارد

شرکت LG طراحی گوشی هوشمند خود با نمایشگر منعطف را تایید کرده اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده است.
ال جی قصد تولید گوشی با نمایشگر منعطف را دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند در سال گذشته تلفن‌های هوشمند تاشو خود را معرفی کردند، با این حال، شرکت ال جی هنوز به طور رسمی چیزی در مورد عرضه گوشی تاشو خود فاش نکرده است.

این شرکت به جای راه اندازی یک تلفن هوشمند با نمایشگر تاشو، LG G8X ThinQ Dual Screen را ارائه داده است که دارای طراحی دو نمایشگر جدا شونده و منعطف است. در حالی که این شرکت طراحی یک تلفن تاشو را تأیید کرده اما تاکنون هیچ اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

ال جی پس از ثبت اختراع تلفن هوشمند با صفحه نمایش کشویی و صفحه نمایش رول آپ، اکنون طراحی جدیدی را برای تلفن‌های هوشمند به ثبت رسانده است که از یک صفحه نمایش منعطف استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد این گوشی شبیه به تلفن همراه Mi MIX Alpha باشد، اما با نمایشگر این گوشی انعطاف پذیر بوده و نسبت صفحه به بدنه آن نیز بیشتر است. این اختراع جدید تلفن هوشمند شرکت ال جی دارای صفحه نمایش پیچیده‌ای است که نشان می‌دهد جدا از یک حاشیه قاب ضخیم در بالا، حاشیه‌های بسیار نازکی در پایین، چپ و راست نیز وجود  دارد.

حاشیه بالا دارای سنسور‌های دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED است. در حالی که در سمت راست هیچ مرزی وجود ندارد، صفحه به سمت آن ادامه می‌یابد و صفحه را در پشت  گوشی می‌بندد. جالب اینجاست که با توجه به اینکه نمایشگر تا پنل پشتی امتداد دارد، هیچ دوربین پشتی وجود ندارد. علاوه بر این می‌توان با فشار دادن یک دکمه، صفحه قابل انعطاف کشیده را از محفظه جدا کرد.

با بسته شدن دستگاه، دو نمایشگر روی دستگاه، یکی در قسمت جلویی و دیگری در پشت وجود دارد. با باز شدن دستگاه، تلفن به یک تبلت با نمایشگر بزرگتر تبدیل می‌شود. یک درگاه microUSB و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری در پایین و یک دکمه پاور در سمت بالا وجود دارد. کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ قرار است ماه آینده در بارسلون، اسپانیا آغاز شود و سامسونگ و هواوی نسل دوم دستگاه‌های تاشو خود را معرفی می‌کنند. باید دید آیا ال جی برای معرفی گوشی‌های هوشمند آزمایشی در MWC 2020 به صحنه می‌رود یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-11-07 09:21

افزودن دیدگاه جدید