کد مطلب: 

250568

سامسونگ پرفروش‌ ترین شرکت گوشی سازی چهار ماه گذشته شد

بر اساس فهرست جدید منتشر شده از پرفروش ترین شرکت های گوشی سازی، سامسونگ رتبه اول را کسب کرد و اپل نیز افت چشمگیری داشت.
سامسونگ پرفروش‌ ترین شرکت گوشی سازی چهار ماه گذشته شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین داده‌های منتشر شده از تحقیقات گروه محققان IDC نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در طی چهار ماه گذشته پرفروش‌ترین مجموعه تولید کننده گوشی‌های هوشمند بوده است.

این شرکت بعد از فروش ۸۰.۴ میلیون محصول طی ماه‌های جولای تا سپتامبر ۲۲.۷ درصد از بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد. رشد فروش شرکت سامسونگ از سال گذشته تا به امروز مطابق ۲.۹ درصد است. طی چهار ماه مورد نظر شرکت سامسونگ از گوشی‌های پرطرفدار گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا رونمایی کرد. گفتنی است؛ سامسونگ توانسته طی مدت اخیر میزان قابل توجه‌ای از گوشی‌های سری M و سری A خود به فروش برساند. 

دیگر شرکت‌های حاضر در فهرست پرفروش‌ترین‌ها

در ادامه شرکت هوآوی با کاهش فروش ۲۲ درصدی در رتبه دوم پس از سامسونگ قرار گرفته و طبق اطلاعات منتشر شده میزان فروش محصولات این مجموعه در چهار ماه سوم سال ۲۰۲۰ به ۵۱.۹ میلیون عدد رسیده است. این آمار فروش ۱۴.۷ درصد بازار گوشی‌های هوشمند را به شرکت چینی هوآوی اختصاص می‌دهد.

در رتبه بعدی برخلاف انتظارات نام شرکت اپل قرار ندارد. با رشد فوق‌العاده ۴۲ درصدی در فروش محصولات، شرکت شیاومی توانسته در رتبه سوم پرفروش‌ترین کارخانه‌های گوشی‌سازی در فصل سوم سال ۲۰۲۰ قرار گیرد. شیاومی توانست اپل را با فروش ۵ میلیون گوشی بیشتر پشت سر بگذارد و ۱۳.۱ درصد بازار گوشی در چهار ماه اخیر را از آن خود کند. طبق اطلاعات منتشر شده میزان گوشی‌های فروش رفته توسط این شرکت ۴۶.۵ میلیون عدد است.

شرکت اپل نیز با افت ۱۰ درصدی در میزان تقاضا و فروش تنها ۴۱.۶ میلیون گوشی هوشمند در رتبه چهارم قرار گرفت. این مجموعه قدرتمند طی چهار ماه اخیر توانسته تنها ۱۱.۸ درصد بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. در مجموع طی چهار ماه گذشته ۳۵۳.۶ میلیون عدد گوشی هوشمند به فروش رفته که افت ۱.۳ درصدی نسبت به زمان مشابه در سال پیش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-31 10:12

افزودن دیدگاه جدید