کد مطلب: 

250452

افزایش سختگیری‌های توئیتر برای انتخابات آمریکا

شرکت توئیتر اعلام کرد از این پس تمامی موارد جستجو شده کاربران درباره انتخابات آمریکا را بررسی خواهد کرد.
افزایش سختگیری‌های توئیتر برای انتخابات آمریکا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، از زمان اعلام تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به فکر تغییر در سیاست‌‌های خود افتادند. یکی از این شبکه‌‎ها که کاربران زیادی هم دارد، شبکه توئیتر است. این شبکه در ابتدا اعلام کرد که قصد دارد کلیه توئیت‌هایی که اطلاعات غلط در رابطه با انتخابات آمریکا در فضای مجازی منتشر می‌شود و ممکن است باعث ایجاد آشوب شود را حذف خواهد کرد.

اما به تازگی این شرکت اعلام کرد که رویه خود درباره مسائل مربوط به انتخابات را تغییر خواهد داد و قصد دارد سختگیری‌‌های بیشتری را در این رابطه اعمال کند. طبق اعلام توئیتر این شرکت یک سرویس هوشمند طراحی کرده که تمرکز خاصی روی موارد جستجو شده کاربران دارد.

عملکرد این قابلیت به این صورت است که کاربران ابتدا یک پیغام درباره انتشار اطلاعات گمراه کننده دریافت می‌کنند؛ علاوه بر این در صورت انتشار اطلاعات غلط درباره نتایج انتخابات این کشور، توئیتر به محض اطلاع آن را حذف خواهد کرد. گفتنی است این قابلیت از روز دوشنبه در سراسر جهان آغاز شده و تاکنون نیز پست‌های زیادی به واسطه این قابلیت از توئییتر حذف شده‌اند.

علاوه بر این توئیتر اعلام کرده که این قابلیت تا روز ۳ نوامبر که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام خواهد شد، فعال است و پس از اعلام رسمی نتایج و انتشار آن توسط حساب رسمی توئیتر، کنار گذاشته خواهد شد. گفتنی است همچنان موضوع برچسب زدن به توئیت‌های دروغین و گمراه‌کننده در توئیتر پا بر جاست و این شبکه در کنار حذف توئیت‌ها، پست‌های دارای ایراد را برچسب گذاری خواهد کرد. با این حال هنوز تا زمان برگزاری انتخابات آمریکا فرصت باقی است و امکان تغییر در رویه هر کدام از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-28 09:28

افزودن دیدگاه جدید