کد مطلب: 

250151

توئیت مشاور علمی ترام‍پ ممنوع شد!

مشاور علمی رئیس جمهور آمریکا در توئیتی اشاره کرده بود که استفاده از ماسک از گسترش کووید۱۹ جلوگیری نمی کند. در همین راستا پیام مذکور ممنوع شد.
توئیت مشاور علمی ترام‍پ ممنوع شد!

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، توئیتر  روز گذشته پست یکی از مشاوران رئیس جمهور آمریکا را مسدود کرد.

«اسکات اطلس» که در ماه آگوست به عنوان مشاور علمی دونالد ترامپ فعالیت خود در کاخ سفید را آغاز کرده، در توئیتی نوشت: «ماسک ها تاثیرگذار هستند؟ نه». او در ادامه نوشت استفاده گسترده از ماسک ها تایید نشده است.

طبق قوانین توئیتر هرگونه اشتراک گذاری اطلاعات نادرست یا گمراه کننده درباره کووید۱۹ که به خسارتی منجر شود، ممنوع است. در صورت انتشار چنین پستی، توئیتر حساب کاربری را غیر فعال می کند تا صاحب آن توئیت مورد نظر را حذف کند.

اطلس توئیتر را به سانسور متهم کرد و در ایمیلی  نوشت: متوجه نمی شوم چرا توئیت های من حذف شده اند. 

به گفته او هدف از انتشار توئیت ها آن بود که نشان دهد استفاده عمومی از ماسک و قوانین مربوط به استفاده اجباری از  آن کارآمد نیستند. همچنین وی توضیح داده بود که شیوه درست، استفاده از ماسک در زمانی است که فرد نمی تواند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کند.

اطلس در ادامه ایمیل خود توضیح داده بود حتی با وجود قوانین استفاده از ماسک شیوع این عفونت در لس آنجلس، میامی دید، هاوایی، آلاباما و حتی فیلیپین و ژاپن به شدت افزایش یافته است.

البته کارشناسان بهداشتی پس از تحقیقات به این نتیجه رسیدند استفاده از ماسک شیوع ویروس را کنترل می کند و از مردم خواسته اند تا از آنها استفاده کنند. 

اما دونالد ترامپ نیز اهمیت ماسک در جلوگیری از گسترش ویروس را حتی پس از ابتلا به کووید۱۹ نادیده  می گیرد.او و کارمندانش بیشتر اوقات بدون ماسک در کمپین های انتخاباتی ظاهر می شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-19 11:27

افزودن دیدگاه جدید