کد مطلب: 

249947

گوگل رابط کاربری جدیدی برای برنامه Google Maps معرفی می‌کند

شرکت گوگل یک حالت جدید به مسیریاب خود در حالت رانندگی اضافه می‌کند تا استفاده از این برنامه برای کاربران به هنگام رانندگی آسان‌تر باشد.
گوگل رابط کاربری جدیدی برای برنامه Google Maps معرفی می‌کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل رابط کاربری جدیدی برای برنامه Google Maps خود معرفی می‌کند.گوگل از قبل رابط کاربری مسیریاب درون خودرو با نام Android Auto داشت. اما این رابط جدید شباهت زیادی با این رابط کاربری مسیریاب خودرو دارد تا استفاده از برنامه در هنگام رانندگی برای افراد آسان‌تر شود.

استفاده از رابط جدید چگونه خواهد بود؟

تفاوت‌هایی هم در این برنامه‌ها دیده می‌شود برای مثال قبلا شاهد کنترل پخش موسیقی در مسیریاب Google Maps بودیم، اما هیچوقت این گزینه در Android Auto نبوده است. در قسمت پایین برنامه مسیریاب جدید دو گزینه در حالت پیش نمایش است، یکی برای دستیار صوتی گوگل و دیگری برای صفحه اصلی و وقتی در صفحه مسیریابی نیستید به عنوان یک روش سریع برای بازگشت به این صفحه با نماد Maps ظاهر می‌شود. درست بالاتر از این نماد پخش موسیقی وجود دارد که با نوشتن متن و گزینه‌های بزرگ به کاربر کمک می‌کند چشم خود را به جاده نگه دارد.

با ضربه زدن بر روی گزینه صفحه اصلی می‌توان  به یک صفحه بصری رسید که از این طریق می‌توان به همه موارد ضروری خود - تماس‌ها، پیام‌ها، پخش کننده‌های موسیقی و برنامه‌های پادکست رسید. صفحه "تماس ها" شامل سه مخاطب برتر و سه تماس اخیر کاربر است. یک رابط اختصاصی برای YouTube Music وجود دارد که Google وجود  این رابط را ضروری می‌داند.

وجود یک رابط جدید می‌تواند کمی گیج کننده باشد، این عملکرد تقریبا همان عملکرد رابط کاربری Android Auto گوشی‌ها را دارد، اما تنها با عنوان مسیریاب Waze قابل استفاده است. رابط کاربری Android Auto گوشی‌ها با حالت دستیار راننده جایگزین می‌شود، اما علی رغم شباهت زیاد، مورد مناسبی برای جایگزین کردن نیست. حالت دستیار راننده بیش از یک سال پیش بدون ارائه ETA اعلام شد و از آن به بعد چیزی در این مورد به گوش نرسید. این بروزرسانی فعلا در مرحله آزمایش است و برای عموم در دسترس نیست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-12 09:37

افزودن دیدگاه جدید