کد مطلب: 

249675

ویژگی سکوت دائمی به گپ‌‌های واتساپ اضافه می‌شود

پیام‌ رسان محبوب WhatsApp به زودی یک به روزرسانی جدید منتشر می‌کند که در آن می‌توانید پیام‌های برخی از چت‌ها را برای همیشه بی‌صدا کنید.
ویژگی سکوت دائمی به گپ‌‌های واتساپ اضافه می‌شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌رسان WhatsApp که متعلق به شرکت فیسبوک است، هربار‌ برنامه خود را به روز می‌کند تا ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیزی را برای کاربران خود در سراسر جهان به ارمغان بیاورد. تنظیمات حریم خصوصی گروه و ویژگی باز کردن قفل با اثر انگشت در آخرین نسخه WhatsApp ارائه شد. همچنین، ویژگی‌های بیشتر برای این نرم افزار نیز در دست توسعه است و احتمالا به زودی در دسترس کاربران WhatsApp قرار خواهد گرفت.

WhatsApp بتا به تازگی از طریق برنامه Google Play به روزرسانی جدیدی را ارائه داده و نسخه جدید خود را تا ۲.۲۰.۲۰۱.۱۰ افزایش می‌دهد. در این به روزرسانی، WhatsApp برای چندین کاربر امکاناتی به نام Always Mute را فراهم می‌کند، گزینه جدیدی که هنگام بی صدا کردن چت جایگزین "۱ سال" می‌شود و از این طریق کاربر می‌تواند در نهایت یک گفت‌وگو را برای همیشه بی صدا کند!

این ویژگی امروز به طور آزمایشی در نسخه بتا در حال نمایش است. اگر در دستگاه خود این بخش را نمی‌بینید، صبور باشید زیرا ظرف چند روز این گزینه برای شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

با به روزرسانی قبلی WhatsApp، ۲.۲۰.۲۰۱.۹ شروع به انتشار ارتباط کاربری جدید Storage Usage و ابزار‌های آن کرد اما استفاده از آن‌ها دچار کندی شده بود، بنابراین افراد زیادی استفاده مجدد از فضای Storage Usage را دریافت نکرده اند. پس از نصب به روزرسانی ۲.۲۰.۲۰۱.۱۰، این نقص برطرف شده است و مشترکان این پیام‌رسان می‌توانند به طور کامل از این ویژگی استفاده کنند.

همچنین لیست چت‌ها دارای بخش جستجو خواهد شد و نیز بخشی به عنوان توصیه‌هایی برای استفاده از مولتی مدیا وجود خواهد داشت که هنگام ویرایش متن و تصویر قبل از ارسال مفید واقع خواهد شد.

نسخه جدید WhatsApp با قابلیت‌های جدید برای همه کاربران، به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-10-03 09:58

افزودن دیدگاه جدید