کد مطلب: 

249584

شرکت آمازون دزدگیر صندوق پستی ساخت

شرکت آمازون حسگری ساخته که به در صندوق پستی می چسبد و از دزدی بسته ها و نامه های افراد جلوگیری می کند.
شرکت آمازون دزدگیر صندوق پستی ساخت

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، سرویس پست آمریکا روزانه ۱۸۷.۷ میلیون بسته پستی و نامه را جابه جا می کند. ارسال این تعداد بسته پستی و نامه، فرصت ایده آلی برای سارقان است تا هویت افراد را سرقت کنند.

در همین راستا آمازون یک حسگر جدید طراحی کرده که داخل صندوق پستی قرار می گیرد و هنگامیکه در آن باز یا بسته می شود، به کاربر هشدار می دهد. به این ترتیب نامه ها و بسته های پستی افراد را از خطر سرقت در امان نگه می دارد.

این حسگر جدید «میل باکس سنسور» (Mailbox Sensor) با اپلیکیشن رینگ یکپارچه می شود و پیام هشدار برای کاربران ارسال می کند. علاوه بر آن حسگر مذکور مجهز به دوربینی است که هنگام باز شدن درصندوق پستی فعال می شود.

«میل باکس سنسور» که با قیمت ۳۰ دلار عرضه می شود دارای یک دوربین است و پس از اتصال به در صندوق پستی با هر بار باز و بسته شدن آن روشن می شود.

این حسگر نیز با اتکا به فناوری «سایدواک» آمازون ساخته شده تا به شبکه وای فای متصل شود. این فناوری برای گسترش استفاده از وای فای در حسگرها، چراغ های هوشمند و دستگاه های هوشمند و کم مصرف دیگر است که در خانه نصب می شوند. کاربران با کمک این فناوری می توانند دستگاه های هوشمند را در هر نقطه ای ملک خود (حتی مکانی که سیگنال های بلوتوث و وای فای را دریافت نمی کند)، قرار دهند و از آنها استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-29 12:53

افزودن دیدگاه جدید