کد مطلب: 

249060

وزیر ارتباطات: بنای توزیع سیم‌کارت رایگان دانش‌آموزی نداشتیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با اظهارات نماینده اهواز مبنی بر اینکه هیچ اقدامی درخصوص توزیع سیم‌ کارت دانش آموزی در حوزه انتخابیه‌ او و شهرهای دیگر صورت نگرفته است" گفت: ما هیچ جا سیم‌ کارت رایگان توزیع نکردیم.
وزیر ارتباطات: بنای توزیع سیم‌کارت رایگان دانش‌آموزی نداشتیم

به گزارش خبرگزاری برنا، «مجتبی یوسفی»، نماینده مردم اهواز در مجلس، در گفت وگویی با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات درباره توزیع سیم‌کارت دانش آموزی برای استفاده دانش آموزان و حضور آن‌ها در شبکه شاد، گفته است که هیچ اقدامی در این راستا در حوزه انتخابیه‌ام و شهرهای دیگر صورت نگرفته است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزون بر این بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر هیچ گونه امکاناتی برای دسترسی به شبکه شاد ندارند، گفت: این موضوع به ویژه در مناطق محروم به وفور دیده می‌شود و این دانش آموزان برای آموزش مجازی نیاز مبرم به تبلت و گوشی تلفن هوشمند دارند.

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با اظهارات نماینده اهواز مبنی بر اینکه هیچ اقدامی درخصوص توزیع سیم‌کارت دانش آموزی در حوزه انتخابیه‌ او و شهرهای دیگر صورت نگرفته است" به خبرنگار برنا گفت: ما هیچ جا سیم‌ کارت رایگان توزیع نکردیم و اصلا چنین بنایی را نداشتیم البته اینترنت رایگان به معلمان، داده شده است.

او ادامه داد: برای استان خوزستان هم این اقدامات صورت گرفته است البته من صحبت‌های نماینده محترم را نشنیدم اما خوزستان مانند سایر استان‌های کشور از اینترنت رایگان و شبکه شاد رایگان برخوردار شده است و معلمین و دانش‌آموزان از اینترنت و شبکه رایگان شاد، بهره مند هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2020-09-17 15:31

افزودن دیدگاه جدید